4-es metró kontra 153-as busz

A buszvezető!!!!!

/ #28

2014-04-03 11:24

Egy apróság amit egy autóbusz vezetője mondott el pár nap távlatából az új 153-as vonalról: ( Egyébként ő már bő 15-20 éve vezet buszt )
-Így néhány nap után néhány észrevétel:
Ennek a vonalvezetésnek értelme is lehetne,ha az Andor utcán tovább vezetve összekötné a Tétényi ,a Fehérvári,a Szerémi és a Budafoki utat kereszt irányba,hiszen itt nincs közlekedés és a végét valahol csatlakoztatni az 1-es villamoshoz.Most bekanyarodik a Tétényi útra ,ahol 6 viszonylat közlekedik ugyan abba az irányba,de csak ez az egy első ajtós.Nemhogy nem láttak még ilyet,de nem is hallottak róla,hogy ilyen létezik!Ugyan olyan szélmalom harc,mint a 178-on.Majd befordul a mindig zsúfolt dugós Bocskai útra és a végállomás pedig kész rémálom.Ha mindenki szabályosan áll,akkor is alig lehet elcentizni,olyan keskeny az út.Vissza balra kanyarodok a 2x2 sávos rakpartra,fák, bokrok,enyhe ívű kanyar,látni alig lehet valamit,A Petőfi hídig általában 10 perc késést össze szedünk.Felkanyarodni telezöldre lehet a rakpartról,két szembe jövő sávnak,a járdán oda-vissza bicikliútnak,gyalogosnak,és a jobbra kanyarodóknak elsőbbséget kell adni.Plusz olyan keskeny a sávod,hogy nézz még magad mellé jobbra is kanyarodáskor,nehogy valakit elkaszálj a farával.A kihasználtsága nagyon alacsony kb20-25% és később sem lesz nagyobb.Gondolj az Újbuda buszra ami kihasználatlanság miatt szünt meg.



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...