Az alsós olvasókönyvek se legyenek tartósak


Vendég

/ #8

2013-05-09 14:52

Több,mint 20 éve vagyok a pályán,de ilyen szakmaiatlan dóntéssel még nem találkoztam.Mindenre nyitott,érdeklődő pedagógus vagyok,szívesen megnéznék egy olyan olvasás órát 1.osztályban,ahol a gyerekek csak nézik a tankönyveket,nem tudom ellenőrizni,hogy gondolatban jól kötötte -e össze szót a képpel,nem étrékelhetem őket,nincs visszajelzés tanulónak,szülőnek.Nem jelölhetem az otthoni gyakorlást,házi feladatot.Ha alsó tagozaton nem fejlesztem a szövegértést,nincs mire építsen a felső tagozat.Én kiterjeszteném a tartós könyvek elhagyását a környezetismeret és ének tankönyvekre is,mivel azokban is kiemelünk,aláhúzunk,szolmizálunk.A lényeg pontosan a tevékenytetetésen lenne ebben az életszakaszban.