Védjuk meg a grepolisos Mundér becsületét

ggsenior

/ #64

2013-07-04 19:12

Üdv mindekinek!



Kicsit nehéz helyzetben vagyok, mert Maciékkal nem felhőtlen a viszonyom. Nem is annyira a konkrét esetre reflektálnék hanem arra a részére, hogy a magyar support hogy végzi vagy nem végzi a munkáját.

Ez egy játék! Ez a legfontosabb. Kikapcsolódást, szórakozást kellene, hogy nyújtson. A support szó jelentése magyarul:

oszlop, segély, támasz, segítség, támogatás, fenntartás, pártfogás,biztosítás


A supportnak kellene lenni a játékosokért és nem fordítva! Eljutottunk oda, hogy a játék élvezetét veszik el tőlünk, sorozatos rossz és pártatlannak nem nevezhető döntésekkel.

Nos a support tagok munkájukat társadalmi munkában végzik. Azonban e munka honorálása képpen aranyat kapnak -ami más játékosoknak pénzbe kerül- kvázi fizetésért dolgoznak. Vajon mi lehet az oka, hogy annyi sok eset kapcsán kérdőjeleződik meg a pártatlanságuk, hozzáértésük?

1. kontoll nélkül végzik munkájukat, gyakorlatilag felettes szerv nélkül

2. nem megbántva őket, de vannak köztük akik nem alkalmasak ezen feladatok ellátására

3. objektivítás és következetesség hiánya

4. döntéseiket ész érvek hatására sem változtatják meg, még akkor sem ha talán számukra is egyértelmű, hogy tévedtek



Néhány példát említenék én is.

Parancsnok mint prémium funkció leírása így nézett ki : "szárazföldi csapataid 20%-al erősebben harcolnak"

Ugyanez volt a kapitány leírása is. Nos elég sok csatában részt vettem és több alkalommal is meglepve láttam a jelentéseket. Aztán láttam egyszer olyat, ahol csak az én védőim voltak ott támogatásba. Leszimuláltam... Nos nem vette figyelembe sem a kapitányt, sem a biremáknál kifejlesztett döfőorrt. Bemásoltam a jelentést és elküldtem a supportnak. Vizsgáljuk.....jött a válasz. 4-5 hetente rákérdeztem, sokszor hetekig választ sem kaptam, előrelépés nem történt az ügyben. Még két alakalommal tudtam jelentésekkel bizonyítani hasonló eseteket. Aztán egyszer csak más válaszolt és azt irta, mivel a támogatott játékos nem használt prémiumot és városában a döfőorr sem volt kifejlesztve ezért nem vette figyelembe a rendszer. Egyszerűen el sem akartam hinni! Egyrészt azt sem, hogy így van, másrészt azt sem, hogy ennek kiderítése 4 hónapot vett igénybe. Gondoltam akkor én egy megtévesztett fogyasztó vagyok, ugyanis a leirás egyértelmű mindkét esetben : "harcokban" Nem szerepelt az, hogy csak saját városaid, vagy másik prémiumhasználók városaiban fejti ki hatását. Joggal gondolhattam, hogy kárpótlás jár nekem és minden msá prémiumopt vásárlónak. A magyar törvények az ilyen esetekre hozta ezt a törvényt:





A tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény (Tpvt.) 8. §-ában szereplő példálózó felsorolás szerint a fogyasztók megtévesztésének minősül, ha valaki egy áru, azaz valamely termék vagy szolgáltatás áráról, lényeges tulajdonságáról valótlan tényt vagy valós tényt megtévesztésre alkalmas módon állít, azt ilyen módon jellemzi, vagy lényeges tulajdonságairól bármilyen más, megtévesztésre alkalmas tájékoztatást ad. Megtévesztésnek minősül annak elhallgatása is, hogy az áru nem felel meg a jogszabályi előírásoknak, vagy az áruval szemben támasztott szokásos követelményeknek, illetve hogy felhasználása a szokásostól lényegesen eltérő feltételek megvalósítását igényli.


Szerintetek kaptam bármiféle kárpótlást? Nyertetek! semmit..... nem jár ezért meg ezért stb.... pedig a dolog egyértelmű!!!

Annnyit sikerült elérnem, hogy a grep.wikin már kiegészitették a leírást, de a játékban még mindig így szerepel!

Mit tehetünk ezek ellen a dolgok ellen? Ők a német supporthoz irányítanak. Maci említette, hogy anno a műn irtunk a német supportnak, az egyik levelet én írtam, aazóta se jött rá válasz :) Így már érthető miért mondják nyugodt szívvel, forduljatok a németekhez.

Azonban valamivel nincsenek tisztában! Ez egy magyar internetes oldal, mely Magyarországon nyújt szolgáltatást és vonatkoznak rá a magyar törvények! A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság már ennél kisebb szabálytalanságok miatt is sok esetben eljárt. A fogyasztók megtévesztéséért pedig több 10 milliós birság is kiszabható. Az a baj, mint írtam ez egy játék, senki nem azért lép ide be, hogy feljelentsen, pereljen, ezt pedig ők ki is használják. Garantálom nektek, ha valaki az általam említett dolog miatt eljárást kezdeményezne, és NFH keresné meg az InnoGamest, esetleg korlátoznák vagy felfüggesztenék a szolgáltatást a hibák kijavitásáig, azonnal lépnének.



Kicsit hosszúra sikerült, de írok még hasonló példákat.

Maci tárgyi tévedésektől hemzsegő nyitó hozzászólását is pontosítanám még :)



Szurkolok, hogy célt érjetek!