Végveszélyben a Földrajz a (köz)oktatásban!


Vendég

/ #88

2016-04-21 19:58

Egyszerűen nem értem miért nem látják a földrajzban rejlő lehetőségeket (régen rossz ha látják, csak nem érdekli őket). Pontosan ez a tantárgy az, amelyik a legalkalmasabb az ismertek szintetizálására, ez a tantárgy tudott talán a leginkább megújúlni az elmúlt években, tananyagát és módszertanát tekintve is. Ez a tantárgy fűzi egymásba a teret és az időt, köti össze a múltat a jelennel és a jövővel, miközben globális és lokális szinten is segít tájékozódni. Nem csak a térképen, hanem a gazdaságban, a társadalmi folyamatokban, a kultúrában és a politikában is... lehet, hogy pont ez a baj? Felháborító! Pedig egy még inkább megújuló, a tárgy keretei közül kilépni tudó földrajz a legfontosabb tantágy lehetne... csak engedni kéne!