Védjük meg a csepeli HÉV-et

Quoted post

sztrovacsek

#40 Re: Re: Re:

2016-01-29 18:05

#31: Válassz egy nicknevet - Re: Re:  

 http://www.mob.hu/images/bp2024 innen:PwC Olimpiai Megvalosithatosagi tanulmany 2015 junius vegleges.pdf 459-461. oldal

és

http://infoszab.budapest.hu:8080/akl/tva/Tir.aspx?scope =kozgyules&sessionid=6746&agendaitemid=90577 / Budapest2024_helyszinkiv_javaslat_2015_web.pdf 161. oldal

olvass, vakegér! (nem azt mondom, hogy ez biztos így lesz, sőt valszeg tényleg csak mézesmadzag, de akkor is: most ez a terv, nem pedig a teljes elvágás!)

Válaszok

kiru

#51 Re: Re: Re: Re:

2016-01-31 16:03:58

#40: sztrovacsek - Re: Re: Re:  

A linkelt dokumentumok ellentmondanak egymásnak ebben a kérdésben, de valószínűleg a másodikat, a budapest.hu-t érdemes nézni, mert az a frissebb, és az lett elfogadva. (A 61-es villamos egyébként az elsőben is csak az olimpia ideje alatt van Csepelre terelve, a másodikban meg már akkor sem.)

Namost ha megnézed tehát a Helyszínválasztási Javaslatnak a 160. oldalán található térképet, akkor láthatod, hogy Csepelen egyetlen villamos járna, a HÉV-ből lett 7-es.

Valószínűleg ezt a mondatot értetted félre: "Az átalakítás eredményeképp a maival megegyező kapacitású, 2,5 perces közös követésű 1A és 6-os villamos járat adná a kötöttpályás kapcsolatot Csepel és a belváros között".
Csak az a baj, hogy ez úgy nézne ki, hogy a 7-es villamossal elmehetsz Csepelről a Közvágóhídig, és ott átszállhatsz a "lekanyarított" 1A és 6-os villamosra. 

Egyébként ettől függetlenül az átszállások mellett azt is érdemes mérlegelni, hogy mennyi a menetidő. A villamosok megállnak a piros lámpáknál, több megállójuk van, stb.

És végül: én csak most gyorsan olvastam el a Helyszínkiválasztási javaslatnak csak az ide vágó 159-160. oldalait, de ilyen rövid részletben is több ellentmondás van. Ha a többi része is ilyen, abból nagy műsor lesz.