Védjük meg a csepeli HÉV-et

Quoted post

Sztrovacsek

#54 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-31 23:17

#51: kiru - Re: Re: Re: Re:  

 Igen, én is látom hogy ellentmondás van a két terv között, sőt azóta Borbély Lénárd is egy újabb "tervet" ígért egy nyilatkozatban (2 és 61, illetve 1/A és 6 helyett 2-es és 6-os - egyébként még ez tűnik a legértelmesebbnek...). De inkább te értesz félre valamit: ahol azt írják hogy: 61-es Hűvösvölgy - Csepel az bizony azt jelenti hogy a villamossal átszállás nélkül lehet utazni Hűvösvölgyből Csepelre. ahol azt írják hogy 6-os Széll Kálmán tér - Csepel, az bizony azt jelenti hogy a villamossal átszállás nélkül lehet utazni a Széll Kálmán térről Csepelre. Az pedig hogy a kb. a szennyvíztisztítóig berajzolt 7-es villamost te a Közvágóhídig tartónak nézed, arról én nem tehetek. Oda van írva, hogy az csak a játékok alatt működne úgy.

Válaszok

Sztrovacsek

#55 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-31 23:42:06

#54: Sztrovacsek - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Egyébként ez a rejtélyes "7-es" villamos valószínűleg a gumicsont: soha sehol semmilyen elképzelésben nem szerepel mint Csepel-Közvágóhíd viszonylat, így valószínűleg csak a merev ellenzők találták ki ezt riogatási célokra. Ráadásul a 7-es szám mint Budapest egyik fő buszjárata "foglalt", hiszen azonos számmal nem működik Budapesten két különböző viszonylat, mint az köztudott...