Gyermekeink jogaiért

Gyermekeink jogaiért / Közlemények / FONTOS KIEGÉSZÍTÉS / Hozzászólások


Vendég

#26

2016-02-22 09:46

Albrecht György


Vendég

#27

2016-02-22 15:28

Lelovics Rita

Vendég

#28

2016-02-22 19:30

Terék Noémi

Vendég

#29

2016-02-23 09:53

Sándor-Hellebrandt Anna
Zsoka

#30 SNI-s gyermekek jogai az oktatásban

2016-02-24 08:37

Támogatom a petíciót!


Vendég

#31

2016-02-25 09:34

REMELEM sikeres lesz a meg mozdulas

Vendég

#32

2016-02-28 20:45

Vértes Gabriella

Vendég

#33

2016-03-01 06:49

Gosztonyi Judit

Vendég

#34

2016-03-04 05:06

Csada Piroska

Vendég

#35

2016-03-06 13:29

magyarné bába ildikó

Vendég

#36 Re:

2016-03-07 10:54

#2: -  

 Kedves Támogató! Ha esetleg nem nyitotta meg a petíciós linket és ott még nem írt alá, akkor kérem tegye ezt meg! Oda kell írni az e-mailcímét, ezután kap egy üzenetet erre a megadott címre, amit aktiválni kell, ez teszi teljessé az aláírást. Ezer köszönet!


Vendég

#37 Re:

2016-03-07 11:17

#35: -  

  Kedves Támogató! Ha esetleg nem nyitotta meg a petíciós linket és ott még nem írt alá, akkor kérem tegye ezt meg! Oda kell írni az e-mailcímét, ezután kap egy üzenetet erre a megadott címre, amit aktiválni kell, ez teszi teljessé az aláírást. Ezer köszönet!


Vendég

#38 Re:

2016-03-07 11:18

#2: -  

  Kedves Támogató! Ha esetleg nem nyitotta meg a petíciós linket és ott még nem írt alá, akkor kérem tegye ezt meg! Oda kell írni az e-mailcímét, ezután kap egy üzenetet erre a megadott címre, amit aktiválni kell, ez teszi teljessé az aláírást. Ezer köszönet!

Gina
Vendég

#39

2016-03-08 09:39

Ugyanaz a helyzet, az hogy a törvény szerinti ellátásokat és jogokat idézgetik, attól még a gyakorlat továbbra is messze van az elmélettől.


Vendég

#40

2016-03-08 13:09

Nekem az a tapasztalatom hogy jelen körülmények között teljesen fölösleges és lehetetlen integrálni. Ha esetleg olyan olvassa aki ismer bennünket nem bántásnak a pedagógusok részéről sem . Viszont mi jó képességű autista vagyunk speciális iskolába nem veszik fel mert jó értelmi képességű így az ottani sokféle fejlesztő segédeszközök használatától elelsik. A EGYMI intézmények maximálisan fejlesztenek sok interaktív segédeszköz van amit a normál iskolában nincsenek töredéke sem pedig ezekkel hatékonyan lehet fejleszteni és a felkészültség még ilyenkor is hiány. A másik az oktatás hiánya a gyerekek sem úgy viszonyulnak felvilágosító órákat tartanék ahol képzett gyógypedagógusok beszélgetős játékos feladatokban megmutatják mitől reagál vagy épp nem reagál az aki autista vagy más fogyatékkal élő és tudatosítani kellene hogy nem hülyék hanem segítségre szorulók. Amikor érzik a segítséget hogy velük vannak és nem ellenük ezt lelki értelemben akkor szárnyra kapnak , kinyílnak kommunikatívak és nagyon kreatívak lesznek. Sok lehetőség van szinte mindegyik autista szívesen foglalkozik valamilyen kézműves dologgal ezek heti foglalkozásbeli hiányát orvosolni lehetne.

Vendég

#41

2016-03-12 10:48

Kalmár Rozália, Szeged