Maradjon a Déli pályaudvar

Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével

Ez a(z) Maradjon a Déli pályaudvar petíció automatikusan generált fórumtémája


Vendég

#1

2016-03-23 18:47

Undorító hogy egyáltalán eszükbe jut egy fontos pályaudvar megszűntetése! A balatoni vonatok FŐ-FŐ pályaudvara!

Vendég

#2

2016-03-23 22:20

Semmi nem indokolja a Déli pu. bezárását. Szerintem ez egy telekspekuláció. A Déli pu. az első és tizenkettedik kerület találkozásánál van ahol nagyon értékes a terület.

Vendég

#3

2016-03-24 03:17

Mert kell a Déli.Kelenfőld egy agyrém.

Vendég

#4

2016-03-24 09:17

Sajnos rákbeteg vagyok, rendszeresen járok az Orsz. Onkológiai Intézetbe, ami a Déli pályaudvar közvetlen szomszédságában van. Ha bezárják az sok idő (korábbi vonattal kell utaznom + metrózás) és plusz költség!

Vendég

#5

2016-03-24 20:03

A Déli pályaudvarhoz személyesen is sok kellemes élményem fűződik. De most nem ez a fontos.
A Déli bezárása a vasút nagymértékű leépítése lenne, akár az elővárosi, akár a távolsági közlekedésre nézve. Az ingázók hosszabb idő alatt érnének el a munkahelyükre, nyáron pedig képtelenség lenne a Balatonra utazni vonattal (az autópálya pedig már így is tele van). Ráadásul a Délihez közel van az Országos Onkológiai Intézet is, így a betegeknek is többet kellene utazniuk.

Vendég

#6

2016-03-24 23:01

Mert felhábotító, hogy marhaságokra van pénz, arra pedig, amire igazán kellene - és a Déli rendbehozatala ilyen -, nem jut, helyette felháborító "megoldásokat" találnak.
Vendég

#7

2016-03-27 16:30

Nekem is kellemes emlékeim fűződnek - természetesen a Balatonhoz utazás miatt - a délihez. Lényegtelen.

Viszont manapság is szoktam használni. Igaz, elsősorban a Déli pályaudvar és Kelenföld között. De most ez is mindegy.

Mégis... Tök jó, hogy fejleszteni/bővíteni (?) akarják a kelenföldit. Mégis... Kérem, írjon nekem valaki egy úgy 4-6 perces útvonalat a déli és a kelenföldi között... Én hirtelen abban se vagyok biztos, hogy bármilyen normális tömegközlekedési eszköz normálisan összekötné a 2-t - ha van ilyen, akkor sorry.

Na meg... ha valamilyen módon össze lehetne kötni a 2-es és 4-es metrót a kelenföldi és a déli között - amit gondolom, nyilván nem lehet, többek közt szintkülönbség miatt -, az is több, mint 6 perces útvonal.


Vendég

#8

2016-04-05 13:31

Mert a Délinek valamilyen formában meg kell maradnia. Megszüntetése Buda északi részének közlekedésében hatalmas kavarodást okozna .


Vendég

#9

2016-04-05 16:17

A Déli bezárása agyatlan ötlet. Kelenföld nem bírja el a Déli teljes forgalmát. Ez jól láthatóan bebizonyosodott az alagútomlásnál, mikor egy hónapig Kelenföldről indultak a vonatok. Egy részüket törölték a menetrendből, mert nem bírta az állomás a terhelést. A megközelíthetetlenség pedig szintén fontos. A Déli jól megközelíthető, metróval, több villamossal, és busszal. Pár perc sétára a másik nagy tömegközlekedési csomóponttól a Széll Kálmán tértől. Evvel szemben Kelenföldre kijutni nem egyszerű feladat tömegközlekedéssel. Az északi régióból utazóknak gyakorlatilag át kell utazniuk egész Budapestet, de a többi irányból sem sokkal jobb a megközelíthetőség. A Déli értelmetlen és idiotizmusra valló bezárása helyett például foglalkozhatnának a repülőtér megközelíthetőségének megoldásával, így pl. a metró vagy a vasút kivezetésével a 2-es terminálhoz. Nevetséges, hogy olimpiát akar rendezni Magyarország és a főváros repterét a 200-as buszon kívül semmi mással nem lehet elérni. De hosszan lehetne sorolni a példákat, ha már vasút, akkor példának okáért ott az 1-es fővonal, ahol a vonatok helyenként még 100 km\h-val sem tudnak menni a pályahibák miatt. Ugye ezen a vonalon közlekedik a RailJet, ami elvben 200km\h-val gond nélkül közlekedik, ahol van alatta megfelelő pálya. És még lehetne sorolni nagyon hosszan.
Gondolkozz el rajta

#10 Ragaszkodom a Délihez

2016-04-07 00:27

Mélységesen felháborító... A fő problémám a vasút további leépítése. Nemzetstratégiailag kiemelkedő fontosságú a v.-i közl. és szállítás, ami sok szempontból előnyösebb a közútinál. Egyszerűen, ahogy jóideje teszik, a folytatódó járatritkításokkal lehet csak "kompenzálni" a Déli elvesztését, és a Ny.-i leépítését, mert a szégyentelen banda arra is szemet vetett. Sokszázmilliárdos projektet lehetne ott is elvégezni, amiből meg lehet tömni a zsebeket, más nem is érdekli őket. A vasút lezüllesztése pl. jelentősen hozzájárul az "élhetetlenséghez", a fiatal generáció kivándorlásához, a pazarló - túlzott mértékű autóhasználathoz, stb., tovább nem is folytatom, mert borzasztó. Az a legszomorúbb, h. millió magyar (fiatal) elhagyta a Kárpát-medencét, gazdasági menekültként, akik borzasztóan hiányoznak innen. De hogy várjuk őket haza. És a következő generáció? Az egy dolog, hogy most per pill. kisebb kapacitás fenntartása is elfogadható (egyesek szerint), (ördögi kör!) de az igény újra MEGNŐHET, és nőjön is meg.! 


Vendég

#11

2016-04-24 17:36

Maga lenne a káosz ha délit lebontanák

Vendég

#12

2016-04-24 18:08

Vasútüzemi szempontból is szükség van a Déli pályaudvarra! Kelenföld nem tudja átvenni a szerepét. A Keleti már tele van.


Vendég

#13

2016-04-24 19:38

Szeretném ha maradna nekünk vasútbarátoknak sokat jelent ahogy a Székesfehérvári irányitó torony is. meg potólhatatlan lenne inkább újitsák fel.


Vendég

#14

2016-04-24 21:39

33 évig dolgoztam a MÁV-nál. Meggyőződésem, hogy szükség van rá.

Vendég

#15

2016-04-25 03:50

Délis Vjv voltam. Nagyon sok barátom dolgozik ott, és nagyon szívemhez nőtt az a hely. Nekem az életem egy része amit most kiakarnak szakítani belőlem.

Vendég

#16 Re:

2016-04-28 13:58

#5: -  

A betegeknek... meg a dolgozóknak... rengetegen járnak oda vonattal dolgozni vidékről, sok nővér pl., hajnalban meg este utazgatnak a kemény munka előtt-után, több műszakban, ügyeletek mellett, persze éhbérért. Nélkülük összeomlana az intézmény. És nemcsak az OOI-ba jár naponta számtalan dolgozó: sok tízezren járnak a fővárosba rengeteg munkahelyre, hajnalban be Bp.-re, késő este pedig haza bumliznak embertömegek, órákat utaznak, mert odahaza nincs munka. Az elővárosi vonatok meg az átépített gyorsabb pályák végre némileg megkönnyítették a sorsukat. Őket készülnek most a végsőkig agyonkínozni a fáradságos átszállatásokkal, a jelentősen megnövelt utazási időkkel. Mi lesz velük, ha nem bírják? És mi lesz a munkahelyeikkel nélkülük? Egészségügyben, iparban, kereskedelemben, közlekedésben stb. Egyértelmű, hogy a hely kell szűk érdekcsoportoknak, sok tíz milliárdos üzletre. Nem szabad hagyni.


Vendég

#17

2016-05-17 14:36

Marha egyszerű. Értelmetlen a Déli bezárása. "Csak" az utasok és az ott dolgozók (bármilyen munkakörben) járnának rosszul.
Alternativa pedig nincs. Most. A Kelenföldi teljesen képtelen lenne ellátni a Déli szerepét. A tényekkel vitatkozni meg lehet, de fölösleges.

Vendég

#18

2016-05-17 16:57

A haveroknak kell a terület?????!

Vendég

#19

2016-11-03 05:36

Tisztelt Tarlós úr.1: csak azért szerintem nem kellene erőltetni a kelenföldet, hogy a 4-es metrón utazzon is valaki,.2: a XII ker I ker II ker lakosok semmi? én személy szerint láttam olyan pumpált kerekű villamost rózsadombra amin ketten ültek. 3: Tudja mit Tarlós Úr? nyelje le maga ezt a

Vendég

#20 Re:

2016-11-03 05:37

#14: -  

 ott van leverve a szög.


Vendég

#21

2016-11-03 08:34

most szólj hozzá. a vízfelyűekben nem cserélték a vizet.



Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...