Maradjon a Déli pályaudvar
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Maradjon a Déli pályaudvar petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#12016-03-23 18:47Undorító hogy egyáltalán eszükbe jut egy fontos pályaudvar megszűntetése! A balatoni vonatok FŐ-FŐ pályaudvara! |
Vendég |
#22016-03-23 22:20Semmi nem indokolja a Déli pu. bezárását. Szerintem ez egy telekspekuláció. A Déli pu. az első és tizenkettedik kerület találkozásánál van ahol nagyon értékes a terület. |
Vendég |
#32016-03-24 03:17Mert kell a Déli.Kelenfőld egy agyrém. |
Vendég |
#42016-03-24 09:17Sajnos rákbeteg vagyok, rendszeresen járok az Orsz. Onkológiai Intézetbe, ami a Déli pályaudvar közvetlen szomszédságában van. Ha bezárják az sok idő (korábbi vonattal kell utaznom + metrózás) és plusz költség! |
Vendég |
#52016-03-24 20:03A Déli pályaudvarhoz személyesen is sok kellemes élményem fűződik. De most nem ez a fontos. A Déli bezárása a vasút nagymértékű leépítése lenne, akár az elővárosi, akár a távolsági közlekedésre nézve. Az ingázók hosszabb idő alatt érnének el a munkahelyükre, nyáron pedig képtelenség lenne a Balatonra utazni vonattal (az autópálya pedig már így is tele van). Ráadásul a Délihez közel van az Országos Onkológiai Intézet is, így a betegeknek is többet kellene utazniuk. |
Vendég |
#62016-03-24 23:01Mert felhábotító, hogy marhaságokra van pénz, arra pedig, amire igazán kellene - és a Déli rendbehozatala ilyen -, nem jut, helyette felháborító "megoldásokat" találnak. |
Vendég |
#72016-03-27 16:30Nekem is kellemes emlékeim fűződnek - természetesen a Balatonhoz utazás miatt - a délihez. Lényegtelen. Viszont manapság is szoktam használni. Igaz, elsősorban a Déli pályaudvar és Kelenföld között. De most ez is mindegy. Mégis... Tök jó, hogy fejleszteni/bővíteni (?) akarják a kelenföldit. Mégis... Kérem, írjon nekem valaki egy úgy 4-6 perces útvonalat a déli és a kelenföldi között... Én hirtelen abban se vagyok biztos, hogy bármilyen normális tömegközlekedési eszköz normálisan összekötné a 2-t - ha van ilyen, akkor sorry. Na meg... ha valamilyen módon össze lehetne kötni a 2-es és 4-es metrót a kelenföldi és a déli között - amit gondolom, nyilván nem lehet, többek közt szintkülönbség miatt -, az is több, mint 6 perces útvonal. |
Vendég |
#82016-04-05 13:31Mert a Délinek valamilyen formában meg kell maradnia. Megszüntetése Buda északi részének közlekedésében hatalmas kavarodást okozna . |
Vendég |
#92016-04-05 16:17A Déli bezárása agyatlan ötlet. Kelenföld nem bírja el a Déli teljes forgalmát. Ez jól láthatóan bebizonyosodott az alagútomlásnál, mikor egy hónapig Kelenföldről indultak a vonatok. Egy részüket törölték a menetrendből, mert nem bírta az állomás a terhelést. A megközelíthetetlenség pedig szintén fontos. A Déli jól megközelíthető, metróval, több villamossal, és busszal. Pár perc sétára a másik nagy tömegközlekedési csomóponttól a Széll Kálmán tértől. Evvel szemben Kelenföldre kijutni nem egyszerű feladat tömegközlekedéssel. Az északi régióból utazóknak gyakorlatilag át kell utazniuk egész Budapestet, de a többi irányból sem sokkal jobb a megközelíthetőség. A Déli értelmetlen és idiotizmusra valló bezárása helyett például foglalkozhatnának a repülőtér megközelíthetőségének megoldásával, így pl. a metró vagy a vasút kivezetésével a 2-es terminálhoz. Nevetséges, hogy olimpiát akar rendezni Magyarország és a főváros repterét a 200-as buszon kívül semmi mással nem lehet elérni. De hosszan lehetne sorolni a példákat, ha már vasút, akkor példának okáért ott az 1-es fővonal, ahol a vonatok helyenként még 100 km\h-val sem tudnak menni a pályahibák miatt. Ugye ezen a vonalon közlekedik a RailJet, ami elvben 200km\h-val gond nélkül közlekedik, ahol van alatta megfelelő pálya. És még lehetne sorolni nagyon hosszan. |
Gondolkozz el rajta |
#10 Ragaszkodom a Délihez2016-04-07 00:27Mélységesen felháborító... A fő problémám a vasút további leépítése. Nemzetstratégiailag kiemelkedő fontosságú a v.-i közl. és szállítás, ami sok szempontból előnyösebb a közútinál. Egyszerűen, ahogy jóideje teszik, a folytatódó járatritkításokkal lehet csak "kompenzálni" a Déli elvesztését, és a Ny.-i leépítését, mert a szégyentelen banda arra is szemet vetett. Sokszázmilliárdos projektet lehetne ott is elvégezni, amiből meg lehet tömni a zsebeket, más nem is érdekli őket. A vasút lezüllesztése pl. jelentősen hozzájárul az "élhetetlenséghez", a fiatal generáció kivándorlásához, a pazarló - túlzott mértékű autóhasználathoz, stb., tovább nem is folytatom, mert borzasztó. Az a legszomorúbb, h. millió magyar (fiatal) elhagyta a Kárpát-medencét, gazdasági menekültként, akik borzasztóan hiányoznak innen. De hogy várjuk őket haza. És a következő generáció? Az egy dolog, hogy most per pill. kisebb kapacitás fenntartása is elfogadható (egyesek szerint), (ördögi kör!) de az igény újra MEGNŐHET, és nőjön is meg.! |
Vendég |
#112016-04-24 17:36Maga lenne a káosz ha délit lebontanák |
Vendég |
#122016-04-24 18:08Vasútüzemi szempontból is szükség van a Déli pályaudvarra! Kelenföld nem tudja átvenni a szerepét. A Keleti már tele van. |
Vendég |
#132016-04-24 19:38Szeretném ha maradna nekünk vasútbarátoknak sokat jelent ahogy a Székesfehérvári irányitó torony is. meg potólhatatlan lenne inkább újitsák fel. |
Vendég |
#142016-04-24 21:3933 évig dolgoztam a MÁV-nál. Meggyőződésem, hogy szükség van rá. |
Vendég |
#152016-04-25 03:50Délis Vjv voltam. Nagyon sok barátom dolgozik ott, és nagyon szívemhez nőtt az a hely. Nekem az életem egy része amit most kiakarnak szakítani belőlem. |
Vendég |
#16 Re:2016-04-28 13:58A betegeknek... meg a dolgozóknak... rengetegen járnak oda vonattal dolgozni vidékről, sok nővér pl., hajnalban meg este utazgatnak a kemény munka előtt-után, több műszakban, ügyeletek mellett, persze éhbérért. Nélkülük összeomlana az intézmény. És nemcsak az OOI-ba jár naponta számtalan dolgozó: sok tízezren járnak a fővárosba rengeteg munkahelyre, hajnalban be Bp.-re, késő este pedig haza bumliznak embertömegek, órákat utaznak, mert odahaza nincs munka. Az elővárosi vonatok meg az átépített gyorsabb pályák végre némileg megkönnyítették a sorsukat. Őket készülnek most a végsőkig agyonkínozni a fáradságos átszállatásokkal, a jelentősen megnövelt utazási időkkel. Mi lesz velük, ha nem bírják? És mi lesz a munkahelyeikkel nélkülük? Egészségügyben, iparban, kereskedelemben, közlekedésben stb. Egyértelmű, hogy a hely kell szűk érdekcsoportoknak, sok tíz milliárdos üzletre. Nem szabad hagyni. |
Vendég |
#172016-05-17 14:36Marha egyszerű. Értelmetlen a Déli bezárása. "Csak" az utasok és az ott dolgozók (bármilyen munkakörben) járnának rosszul. Alternativa pedig nincs. Most. A Kelenföldi teljesen képtelen lenne ellátni a Déli szerepét. A tényekkel vitatkozni meg lehet, de fölösleges. |
Vendég |
#182016-05-17 16:57A haveroknak kell a terület?????! |
Vendég |
#192016-11-03 05:36Tisztelt Tarlós úr.1: csak azért szerintem nem kellene erőltetni a kelenföldet, hogy a 4-es metrón utazzon is valaki,.2: a XII ker I ker II ker lakosok semmi? én személy szerint láttam olyan pumpált kerekű villamost rózsadombra amin ketten ültek. 3: Tudja mit Tarlós Úr? nyelje le maga ezt a |
Vendég |
#20 Re:2016-11-03 05:37ott van leverve a szög. |
Vendég |
#212016-11-03 08:34most szólj hozzá. a vízfelyűekben nem cserélték a vizet. |
|
Taylor Swift elmaradt Bécsi Eras Tour koncertjét hozzuk Magyarországra!
A Budapesti Wesley Iskolák megmentésére, működésének engedélyezésére szülői és támogatói kezdeményezés
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
ADJ REMÉNYT petíció a Duchenne izomdisztrófiával született gyermekekért
8084 Létrehozva: 2024-06-21
El a kezekkel és fűrészekkel a Péterhalmi-erdő fáitól!
1505 Létrehozva: 2025-01-18
Petíció a magyarországi gyepmesteri telepek működésének törvényi szabályozásáért ‼️
963 Létrehozva: 2025-01-19
Adják le Megtévesztve 2.évadát
622 Létrehozva: 2025-01-25
Budaörs Pumpa Pálya
552 Létrehozva: 2025-01-22
Anconai szerelmesek
473 Létrehozva: 2025-01-29
NEM AKAROK SPORTLÉTESÍTMENYT , SEM BEVÁSÁRLÓKÖZPONTOTA TERMÉSZET HELYETT!!!!!
410 Létrehozva: 2025-01-19
Szeretnénk Lidl áruházat Tiszakécskére!
1262 Létrehozva: 2021-07-09
Töltéshasználati engedélyek visszaállítása Baranya megyében a horgászok részére
272 Létrehozva: 2025-01-17
Hidradenitis suppurativa betegségben szenvedők részére adókedvezmény igénybevétele
270 Létrehozva: 2025-01-29
Életeket veszélyeztethet a Menczer – Lázár paktum Tát-Bajna – Szomor régióban. Ister-Granum Tiszasziget petíciója
269 Létrehozva: 2025-01-07
A PÉNZ SZÁMÍT, NEM AZ ÉLET?
257 Létrehozva: 2025-01-14
Közvetlen buszjárat Tiszalúc-Miskolc között
184 Létrehozva: 2025-01-17
Intézkedések az iskolai bántalmazások megelőzésére és kezelésére, Kisvárda
171 Létrehozva: 2025-02-03
PETÍCIÓ MAGYARORSZÁG EGYIK ELSŐ VASÚTI SZÁRNYVONALÁNAK (BÉKÉS-MURONY) ÚJRANYITÁSÁÉRT
529 Létrehozva: 2024-11-21
A Velencei-tó sukorói partszakaszának védelméért
1890 Létrehozva: 2024-09-29
Pumpapálya-építés támogatása Szegeden
120 Létrehozva: 2025-01-23
A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK ELLÁTATLANSÁGA AZ ÁLLAMI SZFÉRÁBAN!
4434 Létrehozva: 2023-04-02
A Tüskék és rózsák udvara (ACOTAR) könyvsorozat újrakiadásáért
114 Létrehozva: 2025-01-13
Aláírásgyűjtés a Mátrafüreden található általános iskola ismételt megnyitására
110 Létrehozva: 2025-01-15