Maradjon a Déli pályaudvar
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Maradjon a Déli pályaudvar petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#12016-03-23 18:47Undorító hogy egyáltalán eszükbe jut egy fontos pályaudvar megszűntetése! A balatoni vonatok FŐ-FŐ pályaudvara! |
Vendég |
#22016-03-23 22:20Semmi nem indokolja a Déli pu. bezárását. Szerintem ez egy telekspekuláció. A Déli pu. az első és tizenkettedik kerület találkozásánál van ahol nagyon értékes a terület. |
Vendég |
#32016-03-24 03:17Mert kell a Déli.Kelenfőld egy agyrém. |
Vendég |
#42016-03-24 09:17Sajnos rákbeteg vagyok, rendszeresen járok az Orsz. Onkológiai Intézetbe, ami a Déli pályaudvar közvetlen szomszédságában van. Ha bezárják az sok idő (korábbi vonattal kell utaznom + metrózás) és plusz költség! |
Vendég |
#52016-03-24 20:03A Déli pályaudvarhoz személyesen is sok kellemes élményem fűződik. De most nem ez a fontos. A Déli bezárása a vasút nagymértékű leépítése lenne, akár az elővárosi, akár a távolsági közlekedésre nézve. Az ingázók hosszabb idő alatt érnének el a munkahelyükre, nyáron pedig képtelenség lenne a Balatonra utazni vonattal (az autópálya pedig már így is tele van). Ráadásul a Délihez közel van az Országos Onkológiai Intézet is, így a betegeknek is többet kellene utazniuk. |
Vendég |
#62016-03-24 23:01Mert felhábotító, hogy marhaságokra van pénz, arra pedig, amire igazán kellene - és a Déli rendbehozatala ilyen -, nem jut, helyette felháborító "megoldásokat" találnak. |
Vendég |
#72016-03-27 16:30Nekem is kellemes emlékeim fűződnek - természetesen a Balatonhoz utazás miatt - a délihez. Lényegtelen. Viszont manapság is szoktam használni. Igaz, elsősorban a Déli pályaudvar és Kelenföld között. De most ez is mindegy. Mégis... Tök jó, hogy fejleszteni/bővíteni (?) akarják a kelenföldit. Mégis... Kérem, írjon nekem valaki egy úgy 4-6 perces útvonalat a déli és a kelenföldi között... Én hirtelen abban se vagyok biztos, hogy bármilyen normális tömegközlekedési eszköz normálisan összekötné a 2-t - ha van ilyen, akkor sorry. Na meg... ha valamilyen módon össze lehetne kötni a 2-es és 4-es metrót a kelenföldi és a déli között - amit gondolom, nyilván nem lehet, többek közt szintkülönbség miatt -, az is több, mint 6 perces útvonal. |
Vendég |
#82016-04-05 13:31Mert a Délinek valamilyen formában meg kell maradnia. Megszüntetése Buda északi részének közlekedésében hatalmas kavarodást okozna . |
Vendég |
#92016-04-05 16:17A Déli bezárása agyatlan ötlet. Kelenföld nem bírja el a Déli teljes forgalmát. Ez jól láthatóan bebizonyosodott az alagútomlásnál, mikor egy hónapig Kelenföldről indultak a vonatok. Egy részüket törölték a menetrendből, mert nem bírta az állomás a terhelést. A megközelíthetetlenség pedig szintén fontos. A Déli jól megközelíthető, metróval, több villamossal, és busszal. Pár perc sétára a másik nagy tömegközlekedési csomóponttól a Széll Kálmán tértől. Evvel szemben Kelenföldre kijutni nem egyszerű feladat tömegközlekedéssel. Az északi régióból utazóknak gyakorlatilag át kell utazniuk egész Budapestet, de a többi irányból sem sokkal jobb a megközelíthetőség. A Déli értelmetlen és idiotizmusra valló bezárása helyett például foglalkozhatnának a repülőtér megközelíthetőségének megoldásával, így pl. a metró vagy a vasút kivezetésével a 2-es terminálhoz. Nevetséges, hogy olimpiát akar rendezni Magyarország és a főváros repterét a 200-as buszon kívül semmi mással nem lehet elérni. De hosszan lehetne sorolni a példákat, ha már vasút, akkor példának okáért ott az 1-es fővonal, ahol a vonatok helyenként még 100 km\h-val sem tudnak menni a pályahibák miatt. Ugye ezen a vonalon közlekedik a RailJet, ami elvben 200km\h-val gond nélkül közlekedik, ahol van alatta megfelelő pálya. És még lehetne sorolni nagyon hosszan. |
Gondolkozz el rajta |
#10 Ragaszkodom a Délihez2016-04-07 00:27Mélységesen felháborító... A fő problémám a vasút további leépítése. Nemzetstratégiailag kiemelkedő fontosságú a v.-i közl. és szállítás, ami sok szempontból előnyösebb a közútinál. Egyszerűen, ahogy jóideje teszik, a folytatódó járatritkításokkal lehet csak "kompenzálni" a Déli elvesztését, és a Ny.-i leépítését, mert a szégyentelen banda arra is szemet vetett. Sokszázmilliárdos projektet lehetne ott is elvégezni, amiből meg lehet tömni a zsebeket, más nem is érdekli őket. A vasút lezüllesztése pl. jelentősen hozzájárul az "élhetetlenséghez", a fiatal generáció kivándorlásához, a pazarló - túlzott mértékű autóhasználathoz, stb., tovább nem is folytatom, mert borzasztó. Az a legszomorúbb, h. millió magyar (fiatal) elhagyta a Kárpát-medencét, gazdasági menekültként, akik borzasztóan hiányoznak innen. De hogy várjuk őket haza. És a következő generáció? Az egy dolog, hogy most per pill. kisebb kapacitás fenntartása is elfogadható (egyesek szerint), (ördögi kör!) de az igény újra MEGNŐHET, és nőjön is meg.! |
Vendég |
#112016-04-24 17:36Maga lenne a káosz ha délit lebontanák |
Vendég |
#122016-04-24 18:08Vasútüzemi szempontból is szükség van a Déli pályaudvarra! Kelenföld nem tudja átvenni a szerepét. A Keleti már tele van. |
Vendég |
#132016-04-24 19:38Szeretném ha maradna nekünk vasútbarátoknak sokat jelent ahogy a Székesfehérvári irányitó torony is. meg potólhatatlan lenne inkább újitsák fel. |
Vendég |
#142016-04-24 21:3933 évig dolgoztam a MÁV-nál. Meggyőződésem, hogy szükség van rá. |
Vendég |
#152016-04-25 03:50Délis Vjv voltam. Nagyon sok barátom dolgozik ott, és nagyon szívemhez nőtt az a hely. Nekem az életem egy része amit most kiakarnak szakítani belőlem. |
Vendég |
#16 Re:2016-04-28 13:58A betegeknek... meg a dolgozóknak... rengetegen járnak oda vonattal dolgozni vidékről, sok nővér pl., hajnalban meg este utazgatnak a kemény munka előtt-után, több műszakban, ügyeletek mellett, persze éhbérért. Nélkülük összeomlana az intézmény. És nemcsak az OOI-ba jár naponta számtalan dolgozó: sok tízezren járnak a fővárosba rengeteg munkahelyre, hajnalban be Bp.-re, késő este pedig haza bumliznak embertömegek, órákat utaznak, mert odahaza nincs munka. Az elővárosi vonatok meg az átépített gyorsabb pályák végre némileg megkönnyítették a sorsukat. Őket készülnek most a végsőkig agyonkínozni a fáradságos átszállatásokkal, a jelentősen megnövelt utazási időkkel. Mi lesz velük, ha nem bírják? És mi lesz a munkahelyeikkel nélkülük? Egészségügyben, iparban, kereskedelemben, közlekedésben stb. Egyértelmű, hogy a hely kell szűk érdekcsoportoknak, sok tíz milliárdos üzletre. Nem szabad hagyni. |
Vendég |
#172016-05-17 14:36Marha egyszerű. Értelmetlen a Déli bezárása. "Csak" az utasok és az ott dolgozók (bármilyen munkakörben) járnának rosszul. Alternativa pedig nincs. Most. A Kelenföldi teljesen képtelen lenne ellátni a Déli szerepét. A tényekkel vitatkozni meg lehet, de fölösleges. |
Vendég |
#182016-05-17 16:57A haveroknak kell a terület?????! |
Vendég |
#192016-11-03 05:36Tisztelt Tarlós úr.1: csak azért szerintem nem kellene erőltetni a kelenföldet, hogy a 4-es metrón utazzon is valaki,.2: a XII ker I ker II ker lakosok semmi? én személy szerint láttam olyan pumpált kerekű villamost rózsadombra amin ketten ültek. 3: Tudja mit Tarlós Úr? nyelje le maga ezt a |
Vendég |
#20 Re:2016-11-03 05:37ott van leverve a szög. |
Vendég |
#212016-11-03 08:34most szólj hozzá. a vízfelyűekben nem cserélték a vizet. |
Taylor Swift elmaradt Bécsi Eras Tour koncertjét hozzuk Magyarországra!
A Budapesti Wesley Iskolák megmentésére, működésének engedélyezésére szülői és támogatói kezdeményezés
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
NEM KÉRÜNK AZ EINSTANDBÓL! Ne legyen az Árpád Gimnázium a Közszolgálati Egyetem Gyakorlóiskolája!
1323 Létrehozva: 2024-12-06
Petíció a csepeli Fenyves óvoda fennmaradásáért
1180 Létrehozva: 2024-11-25
A kulturális, zenei és közösségi életért
1081 Létrehozva: 2024-12-18
Nem támogatom és szakmailag megalapozatlannak tartom a Bóbita óvoda és a Napsugár Óvoda összevonásának tervét
747 Létrehozva: 2024-11-23
Hadd maradjon meg a ZÖLDIKE KLUB!
614 Létrehozva: 2024-12-16
Lakossági tiltakozás Harkány városában az építményadó-mentesség kivezetése ellen
398 Létrehozva: 2024-12-02
Halasszák el az ügyfélkapu megszüntetését!
372 Létrehozva: 2024-12-09
PETÍCIÓ MAGYARORSZÁG EGYIK ELSŐ VASÚTI SZÁRNYVONALÁNAK (BÉKÉS-MURONY) ÚJRANYITÁSÁÉRT
316 Létrehozva: 2024-11-21
DIGI szolgáltatások Vámosszabadin
265 Létrehozva: 2024-11-25
Közétkeztetés változtatása - XVII. Kerületi Diadal Úti Általános Iskola gyermekeinek szülei
235 Létrehozva: 2024-11-06
NE ZÁRJA BE A MAGYAR POSTA CSEPELEN A KIRÁLYERDEI ÉS A CSILLAGTELEPI POSTÁKAT!
199 Létrehozva: 2024-12-14
Támogatom, hogy a Fóti Liszt Ferenc Alapfokú Művészeti Iskola a számára felújított új épületébe költözzön!
193 Létrehozva: 2024-12-11
Követeljük, hogy a Meta állítsa vissza Toroczkai László törölt profilját!
184 Létrehozva: 2024-12-10
Korcsolyapályát Egerben! 2024
189 Létrehozva: 2024-11-20
Támogatom, hogy Karcagon nyisson áruházat a Lidl!
679 Létrehozva: 2024-11-19
A Velencei-tó sukorói partszakaszának védelméért
1600 Létrehozva: 2024-09-29
Kiállunk Pajor András atya mellett!
122 Létrehozva: 2024-12-06
A YETTEL mobilinternet/hanghívás szolgáltatásainak javítása Vámosszabadin
114 Létrehozva: 2024-11-25
Kérvényezni fogjuk Ózdon az éjszakai gyógyszertári ügyelet visszaállítását. Írd alá, hogy támogatod!
88 Létrehozva: 2024-11-29
ADJ REMÉNYT petíció a Duchenne izomdisztrófiával született gyermekekért
5152 Létrehozva: 2024-06-21