4-es metró kontra 153-as busz

Quoted post

pesti srác

#36

2014-04-04 13:50

Pár dolog:
1, 3 busszal lehet Gazdagrétről az M4 metróhoz jutni, onnan pár megálló a Móricz. Minden állomáson van lift, a metró sűrűn jár. + megmaradt a 139, 239, meg lett hosszabbítva a 8-as busz, sűrítve lett, mondhatni jobb lett a lakótelep közlkedése.
2, A fentihez kapcsolódik. Ha megnyitnak/átadnak egy új kötött pályás közlekedési vonalat (főleg metrót!!) akkor értelemszerűen arra terelik az embereket, erre példa az M2-M3 metrók, ahol egy jó szakaszon semmilyen felszíni közlekedés nincs a metrónál. Meg kell szokni, hogy van.. Ráadásul sokkal kényelmesebb, GYORSABB a metró, és a vállalatnak sokkal gazdaságosabb, mint a sok busz.
3, Nem csak Gazdagrét létezik a világon, akármekkora területet is foglal magába. Ha átszállásmentes kapcsolatot akartok inkább arról írjatok petíciót, hogy mihamarabb megépüljön a metró Ny-i hosszabbítása Gazdagrétig (pl. Gazdagréti térig). Sokkal előnyösebb lenne mindenkinek.

Amúgy meg, hiába több évtizedes közlekedési szokás volt eddig a 153-as busz, nyilván a környék többi lakójára is figyelemmel voltak, amikor meghatározták az új vonalvezetést. Nem kell rinyálni, meg kell szokni, hogy ez van. Egész Budapesten rengeteg mozgásában sérült/korlátozott ember él, ha ők képesek elfogadni a saját helyzetüket és úgy beutazni az intézeteikbe, tessék példát venni róluk és örülni, hogy van metró egy köpésre.

Végül: Rengeteg terület van a városban, ahonnan nehezebb (sokkal) bejutni a városba (pl. XVII. ker,, ahol semmi kötött pálya nincs). Gazdagrét így is nagyon jó közlekedéssel rendelkezik. Meg kell szokni, nem kell maradinak lenni.

Válaszok

Várday

#40 Re:

2014-04-05 13:03:55

#36: pesti srác -

Kedves Pesti srác!

Te szálltál át már úgy, hogy kerekesszékben ülsz? Próbád ki és írd le utána a véleményed. (nem azért írom, mert kerekesszékes lennék!)

A 4-es metró gondolata és útvonala a 70-es évek ötlete volt, az akkori városhoz igazodva. Több, mint 40 év múlva valósult meg. A 40 év alatt a város teljesen megváltozott - a 4-es metró vonala viszont a 70-es évek tervei szerinti útvonalon készült el... És még Te írod, hogy nem kell maradinak lenni???   Várday Dorka

U.i.: Hogy nem vállalod a neved? Az is csak Téged minősít.

 


Vendég

#69 Re:

2014-09-19 13:23:55

#36: pesti srác -  

 Csodálkozom a hozzáállásodon. Miért kell elrontani egy jó közlekedési vonalat ,csak azért, mert vannak a városban más területek is, ahonnan nehéz a közlekedéssel eljutni a célpontra? Ez hülyeség




Fizetett hirdetés

3000 embernek fogjuk hirdetni ezt a petíciót.

Tudjon meg többet...