Új Polgári Perrendtartás hatályon kivül helyezése

Hozzászólások

#203

Ez a minimum, amit meg kell lépni!

(Kemence, 2018-03-18)

#204

Aljas és iGAZSÁGtalan!!!

(Miskolc, 2018-03-18)

#205

Egyetértek a petíció követelésével.

(SZOLNOK, 2018-03-18)

#206

Jog és alkotmányellenes

(Békéscsaba, 2018-03-18)

#210

Aláírom

(Budapest, 2018-03-19)

#215

Aláírom, mert minden új törvény jogellenes és önkényes, bürokratikus.

(Adony, 2018-03-19)

#222

Minden szavával egyetértek.

(Budapest, 2018-03-19)

#234

Aláírom, mert egyetértek vele.

(Debrecen, 2018-03-21)

#236

A petícióban foglaltakkal egyet értek.

(Debrecen, 2018-03-21)

#237

Aláírom, mert maximálisan egyetértek a petíció tartalmával. Én magam az Alkotmánybírósághoz kívánok fordulni az ügyben, ugyanis az új Pp. bizonyos rendelkezései - álláspontom szerint - Alaptörvény-ellenesek, korlátozzák vagy megakadályozzák a tisztességes eljáráshoz és a jogorvoslathoz való jogot.

(Kecskemét, 2018-03-21)

#245

mert sérelmezem a 369-es paragrafus törlését, óriási hátrányt okozva a devizásoknak.

(Szigetszentmiklós, 2018-03-22)

#246

Az ügyvédi munkát nagymértékben akadályozza es súlyosan sérti a polgárok jogait.

(Budapest, 2018-03-23)

#247

A Pp nem szolgálja nehezebb ügyek gyorsítását, megdrágítja az ügyvédi költséget, bonyolítja az eljárás elkezdését.

(Dunaföldvár, 2018-03-23)

#249

egyetértek vele

(Debrecen, 2018-03-23)

#251

lezítani kell az ügyvédeket és a perelni kívánó embereket sújtó szoros szabályozásokon, ez a tisztességes eljárás levéeb ütközik, ráadásul fizetni is kell érte,bújtatott bevétel. 95% a keresetlevél vissszautasítások száma. Vallja be a bíróság,hogy ügyhátraléka van, kérjen türelmet, vagy keressen más megoldást,kihelyzett bírókkal stb...mint a földhivataloknálvolt anno

(Pécs, 2018-03-23)

#252

Tisztességes ember nem azonosulhat ezzel a förmedvénnyel.

(Budapest, 2018-03-23)

#272

Tartalmával teljesen egyetértek.

(Pomáz, 2018-03-23)

#274

Egyet értek

(Miskolc, 2018-03-23)

#278

Igazságtalan, törvénytelen.

(Solymár, 2018-03-24)

#282

A jogérvényesítést korlátozza. A kis irodák ellehetetlenítését elősegíti, az ügyvédgyárak kialakulását mozdítja elő.

(Budapest, 2018-03-24)

#288

Aláírom mert nemzetellenes a módosítás. A banki károsultak totális tönkretétele a cél ?

(Érd, 2018-03-25)

#293

Mert nem èrtek vele egyet

(Kevskemèt, 2018-03-26)

#298

A Pp. Mindannyiunké !

(Ullo, 2018-03-26)

#301

Aláírom

(Pécs, 2018-03-27)

#305

Ügyvédként úgy érzem hogy túl adminisztrativ, józan ész - ellenes szabályt krll alkalmaznunk...

(Kaposvár, 2018-03-30)

#310

Alaptörvényellenes: sérti a bírósághoz fordulás jogát. Az eljárásokat nem gyorsítja.

(Budapest, 2018-03-31)

#312

Egyetértek vele

(Budapest, 2018-04-03)

#318

Aláírom, mert egyetértek az indítványozóval.

(Győr, 2018-04-05)

#322

Devizahiteles vagyok és kilakoltatás elött állok

(Hegyeshalom, 2018-04-10)

#326

Igazságtalannak tartom

(Budapest, 2018-04-12)

#343

Megfosztja az állampolgárokat a jogérvényesítési lehetőségektől, nem gyorsabb és nem egyszerűbb, mint a korábbi.

(Budapest, 2018-05-11)

#345

Nem értek egyet ilyen, a jogkereső állampolgárok életét megkeserítő, megnehezítő perrendtartással!

(Budapest, 2018-05-12)

#346

Ezt is 'túltolta' a jelenlegi kormány. Nem vagyok a változás, változtatás ellen, ha az az ésszerűség és praktikum keretein belül marad.

(Oxford, 2018-05-12)

#347

Egyetértetek a petícióval!

(Budapest, 2018-05-12)

#351

Teljesen ellehetetleníti az Új. Pp. az ügyvédi hivatásrendet és ugyancsak lehetetlenné teszi a jogérvényesítést a hátrányos helyzetű ügyfelek számára.

(Miskolc, 2018-05-12)

#352

Egyetértek.

(Budapest, 2018-05-12)

#355

Mert mélységesen egyetértek és mert lehetetlenné tette a hivatásos gyakorlását. Dr Sziklai János ügyvéd

(Budapest, 2018-05-13)

#356

42 évi jogászi pályafutás tapasztalatai birtokában maradéktalanul egyetértek a petició indokolásával, de megítélésem szerint ez az új jogszabály a bírák részére is nagy szakmai és lelkiismereti terhet jelent.

(Gödöllő, 2018-05-13)

#358

Aláírom, mert eddig perköltségmentes voltam álláskeresőként, de így ez már nem áll. Ha munkám lesz végre sem tudnám kifizetni a perköltség egyharmad részét. Teljesen tönkreteszi a népügyvédje rendszerét,amit eddig igénybe vehettem.Ezentúl a magyarországi perindítás lehetetlensége miatt,egyből lehet majd a strasbourgi emberjogi bírósághoz fordulni.Én fogok is. Ide tartozik, hogy én megtiltom a GDPR alapján valaki adstkezelését, akkor pert indíthatok. Ezt is lehetetlenné teszi az új jogszabály. Jogi Egyetemet végeztem, politológusként, de az összes jogi tárgyat elvégeztem, vizsgáztam belőlük. kvázi jogászként ez az új PP egy nagy egyest ér.Hol van az Alkotmánybíróság és a köztársasági elnök Úr ilyenkor?Mondjuk egy olyan országban, ahol 8 általános végzettséggel vezetnek közfoglalkoztatót egyes helyeken, már semmin sem lehet csodálkozni.Én több diplomával vezettem ilyen műszaki telepet vidéken.Ha tőlem loptak miért nem perelhetek?

(Budapest, 2018-05-13)

#359

Méltánytalan és sokszor megalázó helyzetbe hozza az ügyvédet és az ügyfelet... vidéken a Bíróságok tapasztalatom szerint "normálisabban" állnak hozzá.....de Budapest ..... nem gondolom, hogy ilyenekkel kellene szórakozni, mint pl. visszautasítás, ha a nem ismert adatot üresen hagyom és nem az elvárt "nem ismert" beírás szerepel ... meg még rengeteg hasonló ....

(Győr, 2018-05-13)

#361

a peticióban foglaltakkal egyetértek

(Berzence, 2018-05-13)

#362

Mert súlyosan érinti a jogtalanságok és jogsértések ellenében végzett, azok felfejtésére, kidolgozására és lefolytatására irányuló érdemi és sikeres ügyvédi munkát. Ezzel szoros összefüggésben a szolidáritás és jótékonyság alapján működő hatékony jogsegély intézményét is kiüresíti.

(Debrecen, 2018-05-13)

#363

Aláírom, mert állampolgár- és ügyvédellenes, a korrekt eljárást akadályozó...

(Százhalombatta, 2018-05-13)

#366

Az új Pp. súlyosan sérti a bírósághoz fordulás jogát.

(Budapest, 2018-05-13)

#368

Majdhogynem lehetetlen a perindítás, ha mégis sikerül, súlyos mértékben elnehezült. Nem lesznek ügyek, nem kész szükség ügyvédre, de bíróra sem..,

(Budapest, 2018-05-13)

#371

Aláírom, mert egy előkészítetlen, szakmaiságot nélkülöző baromság. A per az legyen "per" abban az értelemben, hogy ne adatlapok kitöltésével, formanyomtatványokkal induljon és azon alapján bírálják el a bíróságok.

(Nagykanizsa, 2018-05-13)

#374

Ez a Pp. egy esélyegyenlőség ellenes, teljességgel a tisztességes eljáráshoz való jogot sértő törvény.

(Budapest, 2018-05-13)

#379

ügyfélellenes:a jogállammal összeegyeztethetetlen

(Eger, 2018-05-14)

#380

Aláirom, mert nagyon sok felesleges, időthuzó, értelmezhetetlen rendelkezés van benne. Például egy budapesti cégbirósági számmal rendelkező cégnél minek kell hiányolni, ha nincs beirva a felügyeleti szerve? mindenki tudja, hogy a cégjegyzékszám már kimutatja a hovatartozást Az Pp 35 § (2) bek szerint a köztudomásu tényeknél nem szükséges a külön igazolást. Ez csak egy példa. Sürgős vh ügyben is csak kötözködik a biróság, olyanon, ami felesleges, a jogtalan végrehajtást kérő meg csak kacag a markába. Hát ezért irom alá.

(Budapest, 2018-05-14)

#383

Egyetértek vele.

(Budapest, 2018-05-14)