Van más út! Petíció a Határ út menti Kiserdőben vezetendő négysávos út építése ellen

Hozzászólások

#402

A Kiserdő közvetlen szomszédjában lakom, imádom úgy, ahogy van. Állataival, növényeivel.

(Budapest, 2017-09-17)

#406

Aláírom mert nem értek a kiserdő kiírtásával. Szükségünk van a kiserdőre. Ez nem pótolható. De az elterelő út megépétésére van más út.

(Budapest, 2017-09-17)

#409

Aláírom mert a József Attila lakótelepen lakom közel a kiserdőhöz. A petícióval egyetértek!

(Budapest, 2017-09-17)

#411

Udvarnoki Hajnalka

(Budapest, 2017-09-17)

#412

Hatar uton elokent felhaboritonak tartom,h egyaltalan ez eszebe jutott valakinek!!!

(Budapest, 2017-09-17)

#413

1975-be költöztem ide a Belvárosból, egy csöndes, tiszta lakótelep fogadott. Azóta egyre zajosabb és gondozatlanabb. Nincs szükség több forgalmas útra a lakóhelyünk szélén.

(Budapest, 2017-09-17)

#414

Így is büdös, zajos, a zajvédőfal szart sem ér, a lakásaink állaga tönkrement a pálya forgalmától, szétrepedtek a falak, értéktelen lett a lakás. Így is sok az allergiás, beteg ember, ha kiírtják az erdőt, majd még több lesz, a jövő generációjáról már nem is szólva!!!! Az erdőre szükségünk van, ad még oxigént, az élővilágáról, védett madarairól már nem is beszélve!!!!! Kapzsiságból, haszonszerzési céllal olyan emberek, akik itt sem élnek, milyen jogon döntenek erről????... ELLENZEM!!! NEM TÁMOGATOM!!!!

(Budapest, 2017-09-17)

#418

Miért kell mindíg az autózást előnyben részesíteni? A 3. metró mindjárt szétesik, pedig az ezerszeres tömeget szállít, mint amit ez az út fog átereszteni.

(Budapest, 2017-09-17)

#420

Most már a tököm tele van azzal, hogy a jelenlegi hatalom mindent csak és kizárólag fa irtással tud elképzelni. Ezek fafóbiások. Mi bajuk van a fákkal, hogy nem beton?

(Budapest, 2017-09-17)

#426

Egyetértek a tiltakozással.

(Hódmezővásárhely, 2017-09-17)

#428

Mert a József Attila lakótelepen élek és érint e probléma.

(Budapest, 2017-09-17)

#429

Aláírom, mert a József Attila-lakótelepen élek. A levegőbe kerülő mérgező gázok, a szálló por koncentrációjának növekedése, az állandó zaj és rezgés rendkívüli egészségügyi kockázatot jelent gyermekek és felnőttek számára egyaránt. Szerintem a beruházás megvalósulása esetén mindazok, akik megtehetik, h jobb életkörülményeket biztosítsanak maguknak és a családjuknak, elhagynák a lakótelepet. Azok maradnának, akiknek erre nincs lehetőségük, és az elköltözők helyére a zuhanó lakásárak miatt szintén a kiszolgáltatottabb rétegek költöznének. Egy szennyezett, poros, koszos, külvárosi lakóteleppé válna a József Attila-lakótelep olyan lakossággal, akiknek sem energiája, sem ereje, sem tőkéje nem lenne ez ellen fellépni.

(Budapest, 2017-09-17)

#431

A gyermekeim és én sportolàsra és kikapcsolódás használjuk az erdőt. Nincs még egy ilyen hely a környéken.

(Budapest, 2017-09-17)

#434

Aláírom, mert nem akarok utat a Kiserdő rovására.

(Budapest, 2017-09-17)

#443

A Határ úton élek. Szeretném, ha maradna friss levegőnk, a Wekerletelep, ami műemlékjellegű lakótelep, a Nagykőrösi út oldaláról már tönkre lett téve. A Határ úton élők így is eleget szenvednek a forgalomtól, ne tegyék tönkre az egészségünket, a jövőnket, értékeinket!

(Budapest, 2017-09-17)

#449

Mert szeretem Kispestet és nem szeretném ha kevesebb zöld területe lenne mint eddig! Kell a levegő szürő erdő! Fontosnak tartom hogy a kikapcsolodni vágyó családoknak legyen helye sportolásra, sétálásra.

(Budapest, 2017-09-17)

#450

egyetértek, vétek tönkretenni

(Budapest, 2017-09-17)

#457

Nem a legjobb megoldás. Az Üllői út nem lesz képes felvenni a rázúduló plusz nagy forgalmat. A híd megépítése is okafogyott, mivel Budapesten a közeljövőben nem rendeznek Olimpiát, ha nem tudná valaki.

(Budapest, 2017-09-18)

#459

Kell a fa, a tiszta levegő, és a csend !

(Budapest, 2017-09-18)

#460

Aláírom, mert Budapesten egyre több zöldterületet szüntettek meg, vágtak ki, helyette kaptunk térkövezést, lebetonozást. Akkor, amikor rengeteget romlott Bp. légszennyezettsége, akkor azon kéne inkább gondolkodni, dolgozni, hogy hol, hogyan lehet növelni a zöld területeket!

(Budapest, 2017-09-18)

#463

Mert nem szeretném ha a Kiserdőt kivágnák és helyette utat építenének.

(Budapest, 2017-09-18)

#466

A József Attila lakótelepen nőttem fel, ami a lakótelepek közül az egyik legélhetőbb. A kiserdőbe jártunk sétálni a nagymamámmal. Szerintem tönkretenné azt a zseniális környezetet az épülő út.

(Pécel, 2017-09-18)

#467

Autoskent azt látom, hogy a város nehezen járható autóval, de mehetek kerékpárral is. De ha a várost élhetővé tevő, egyre kevesebb zöld területet kiirtjuk, ahelyett hogy örülnénk neki, akkor az unokáinkat károsítjuk meg. Betonból egyébként is túl sok van már így is. Ami pedig külön felháborító, hogy egy út miatt irtananak erdőt. Hihetetlen.

(Budapest, 2017-09-18)

#469

A kis erdő teljes vagy részleges kiirtását ellenzem!

(Budapest, 2017-09-18)

#470

Ellenzem az értelmetlen természetkárosítást, ami a lakosság életminőségét jelentősen rontaná.

(Budapest, 2017-09-18)

#476

A Határ út terhelését, környezetszennyezését csökkenteni kell, de sokkal korszerűbb módon mint hogy mellé építünk még egy nagy gyorsforgalmi utat. Ha ezt a projektet megállítjuk, azonnal kezdjünk közös munkába a határ útiak érdekeinek védelmében!

(Budapest, 2017-09-18)

#478

Valaha a kiserdőben játszottam bújocskáztam hintáztam barátaimmal. Maradjon meg ez a kedves emlékű erdő sokáig.

(Budapest, 2017-09-18)

#484

Aláirom

(Budapest, 2017-09-18)

#485

Aláírásommal tiltakozok a Határ út menti Kiserdőben vezetendő négysávos út építése ellen!!! Elég zöld területet elvettek már a lakosságtól, ez a Kiserdő pedig pont jó helyen van, el a kezekkel!

(Paldau, 2017-09-18)

#487

Ezt a gondolom jelentős összeget fordíthatnák kórházak felújítására is erdő írtás helyett

(Budapest, 2017-09-18)

#491

Aláírom, mert felháborítónak tartom hogy sem a IX. sem a XIX.kerületieket nem kérdezték meg, ráadásul a környéken ez az utolsó zöld terület, erdő ahova ki lehetett szabadulni. A pályával járó zaj-, levegőszennyezés csak hab a tortán, hétköznap a Wekerlén az ott lakók számára lehetetlen a parkolás azok miatt akkk itt rakják le a kocsijukat.... ez még csak rátesz egy lapáttal!

(Budapest, 2017-09-18)

#492

A határozat úgy érinti súlyosan tízezrek életét, hogy sem az ott lakókat nem vonták be a döntésbe, sem elkerülhetetlen és megalapozott, hogy ez legyen a bevezető szakasza az új hídnak.

(Budapest, 2017-09-18)

#499

Számos hely van Budapesten, ahol szmogban, a közlekedő autók tömegére való kilátással kell élniük az embereknek. Elkeserítő, hogy ezeknek a területeknek a számát ismét növelni szeretnék sok olyan ember kárára, akik éppen a zöld területek budapesti viszonylatban nagyobb aránya miatt választották akár a Wekerletelepet, akár a József Attila - lakótelepet lakóhelyüknek. Az út megépítésével olyan lakóhelyet kényszerítenének az emberekre, amit nem ők választhattak meg maguknak.

(Budapest, 2017-09-18)

#501

A józan észnek ellent mond az útépítés terve.

(Budapest, 2017-09-18)

#503

Aláírom, mert fontosnak tartom, hogy élhető maradjon a lakóhelyünk !

(Budapest, 2017-09-18)

#506

Épeszű ember óvja az erdőket. Az az előljáró (pozicíban tanyázó), aki erdőt írt, méltatlan a feladatra. A kiserdő az ottlakók értéke, elementáris érdeke, védett fajok lakóhelye.

(Budapest, 2017-09-19)

#515

Nem szetetném az erdőirtást, és a megnövekedett forgalmat sem

(Budapest, 2017-09-27)

#516

Nem értek egyet az intézkedéssel

(Budapest, 2017-09-27)

#517

Mert, ellenzem az erdőirtást.

Ne rontsuk szó szerint magunk körül a levegőt

(Budapest, 2017-09-27)

#518

Elég volt ebből az esztelen faírtásból. A bölcs népi mondás szerint, aki a virágot szereti rossz ember nem lehet. Akik pedig a fákat gyűlölik és írtják azok csak rossz emberek lehetnek. Épp eszű embernek még csak meg sem fordulna a fejében egy ilyen esztelen gondolat. Már kiírtották a Parlament melletti kiserdőt, Kiírtották az Orczy kertet, a József Nádor kertet, épp a Rómait készülnek elsivárosítani, a Dagály melletti Duna partot is letarolták. Hosszú a lista, fejben sem lehet már mindet tartani. Elég volt!

(Budapest, 2017-09-27)

#520

Itt élek és nem szeretném, ha élhetetlenné tennék a környezetünket. Egy dolog, hogy milyen forgalmat, zajszintet és levegőminőséget mérnek most. Amennyiben megépülne az út, ezet mind hatványozottan rosszabbak lennének. Kevesebb fa, nagyságrendekkel több károsanyag-kibocsátás és zaj, amit nem támogatok.

(Budapest, 2017-09-29)

#522

Nagyon kevés a zöldterület a városban, minden egyes ilyen kis foltra vigyázni kell.

(Budapest, 2017-10-06)

#525

Az urbanizált környezetben, a kőrengetegben hatalmas érték az erdő, a fák (magam is évekig élvezője voltam a Kispest -Ferencváros határán lévő Kiserdőnek).
A Városligetet már tönkretették, a Római parti fák is veszélyben vannak - s most a Kiserdő is... Meg kell állítani a folyamatot!
És az érintettek feje fölött döntés gyakorlatát.

(budapest, 2017-10-07)

#528

Egyetértek a zöldterületek fideszes eltüntetése elleni
tiltakozásokkal!

(Körmend, 2017-10-10)

#529

Elég volt a zöldterületek tönkretételéből,és a "mindent be kell építeni jó pénzért"-ből!

(Budapest, 2017-10-17)

#532

Itt élek a lakótelepen és naponta többször járom a Kiserdőt! Szeretnék ezután is itt sétálgatni a kislányommal és kutyákkal.

(Budapest, 2017-11-02)

#535

Az erdő jobb, mint egy út!!! Nem kell út!!!

(Budapest, 2017-11-02)

#536

Aláírom a petíciót

(Budapest, 2017-11-03)

#540

Nem akarom a zöld terulet kiirtasat!

(Budapest, 2017-11-06)

#548

Fontos nekem a természet, a természetvédelem és úgy gondolom minden zöld területet, fát, növényt meg kell őriznünk, hogy elkerüljük a katasztrófát, és nagyon fontos, hogy a városokban is legyen zöld terület, erdő!!

(Budapest, 2020-12-01)

#553

Szükségünk van minden élő zöld növényre!

(Budapest, 2020-12-01)

#555

Aláírom, mert a Galvani út-i híd pesti folytatásának semmiképpen sem a Határ útra kellene érkeznie, hanem a Kén utca - Ecseri út - Bihari u. - Kőrösi Csoma Sándor út kellene hogy a folytatása legyen. A Határ úthoz a Savolya parkhoz tervezett hídról lejövő forgalomnak kellene érkeznie. Természetesen a legkevésbé sem veszélyeztetve az örökségvédelmi jogszabályokkal védett Wekerletelep műemléki jelentőségű területét.

(Budapest, 2020-12-01)

#556

Elfogadhatatlan hogy a döntéshozók számára az autó az elsődleges

(Budapest, 2020-12-01)

#559

Szeretném, ha teljes egészében megmaradna a Kiserdő! Rendkívül kevés az összefüggő zöldfelület Budapesten, ezért az a néhány hatalmas érték!!!! Az erdő levegőt ád! Végtelenül fontos!!! Kérem, segítsék elő, hogy legyen hol levegőt venni! Köszönöm!

(Budapest, 2021-01-07)

#560

Sokan, sokat járunk oda.. Nem az út kevés, hanem az autó sok.

(Budapest, 2021-01-29)

#561

Aláírom. Kőbánya kertvárosában lakom, nagyon szeretem ezt az erdőt. Nagyon nem szeretném, hogy a lakótelepeket egy négysávos úttal szégyenítsék meg. Embertelenség lenne ha megépülne.

(Budapest, 2021-05-27)

#564

A kiserdő a kedvenc futóhelyem.

(Budapest, 2021-06-13)

#566

Itt élek és egyetértek a petícióban foglaltakkal.

(Budapest, 2021-06-18)

#568

Kispesti vagyok és szeretem a kiserdőnket

(Budapest, 2021-07-08)

#570

Aláírom, mert én is itt lakom! És a Kis Erdő miatt vidéki származásom ellenére is képes vagyok Budapesten élni/dolgozni. Az erdő minden napom nyugalma, a mentális egészségem fenntartásának ALAPKÖVE. Pesten kevés helyen tud kapcsolódni az ember a természettel, ha a lakóhelyemnél ezt az apró természetforrást is elveszítem, nem fogok tudni Pesten élni. Meg kell tanulnunk értékelni azt a kevés természetes közeget, ami maradt! És maradjon még sokáig!

(Budapest, 2021-09-06)