Miskolci Cementgyár STOP
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Miskolci Cementgyár STOP petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#126 Re:2015-06-03 12:13#123: - Hejőcsabai lakos vagyok, és megrémiszt és felháborít, hogy a közvetlen szomszédomba egy hulladék égetőt akarnak üzemeltetni. A nyugodt és egészséges nyugdíjas évek miatt költöztem ide 7 éve, most ez összeomlani látszik. A Cementgyár működési engedélye egy legalizált népirtással fog felérni. Gázkamrában leszünk a saját otthonunkban, csak itt lassú gyötrelmes halál vár ránk. Csak azt nem értem hogy 7 éve minek költözött egy "gázkamrába", mert akkor még javaban müködött a gyár.
|
Vendég |
#127 Re:2015-06-03 14:192008-ban a gyár a legnagyobb kapacitással döbörgött. valószínőleg fel tünt volna a Tisztelt Nyugdíjasnak, ha teherautószámra idehorják mondjuk a pöttyös ruhájú embereket. Teccik Tudni 1944-ben Magyarországon ez történt csak a ruha dekorációja volt egy kicsit más. Szégyen, ha ezt a hozzászólást magától meggyőződésből írta. Ha meg valaki szórakozásból, akkor meg a vigyorogjon a tengernyi eszén. |
Vendég |
#128 Re: Re:2015-06-03 15:51
Tisztelt F.Nagy Zsuzsanna! Kiszabadította a szellemet a palackból. Ha esetleg nem tudná az idős emberek hullaégetésről és hasonló szörnyűségekről beszélnek Hejőcsabán. A papok a cementgyár ellen prédikálnak. Az aláíró iveikkel családokat utcán játszó gyerekeket zaklattak. Felelőtlenségével pontosabban felelőtlenségükkel átléptek egy küszöböt és ennek minden következményét maguknak kell viselniük. Ennek az oldalnak /blognak mint tartalomszolgáltató Maga a felelőse. Arról azért nem volt szó, hogy gázkamrákról , holokausztról és hasonló rémképekről fog egy szakmai hatóságok előtt folyó eljárás folyni. Én aláirtam a peticiójukat, de ezek után minden lehetséges jogi lépést meg fogok tenni, hogy visszatereljék magukat a tisztességes útra.
|
Vendég |
#129 Re:2015-06-03 19:41Hét éve még javába ment a gyár,5-10%-ban szenet pótoltak gumiabronccsal. Nem tetszett észrevenni a gázkamrát 2-3 évig? "Valótlanul híreszteltük, hogy a hejőcsabai cementgyár egyben hulladékégető is lenne. A tény ezzel szemben az, hogy a HCM 1980 Kft. nem kért engedélyt hulladékégetőre . Az üzem biztonságos működését az európai uniós jogszabályokon és irányelveken alapuló szakhatósági vizsgálat, illetve engedélyeztetés i eljárás, továbbá a folyamatos felügyelet is garantálja. A HCM 1890 Kft. a cementgyárat az európai uniós irányelvek és az erre épülő hazai hatósági előírások szerint, az elérhető legjobb technikával kívánja újraindítani." |
Vendég |
#130 Re: Re: Re:2015-06-03 19:42Korrekt! |
Vendég |
#131 Re: Re:2015-06-03 20:01A legnagyobb gond ott kezdődik,hogy az a kb. 300 ideiglenes munkahely megteremtése több ezer ember egészségébe kerülne..Mert akik a cementgyár beindítását támogatják,azok nem mi vagyunk,akik a közvetlen hatásterületen szívjuk ezt a mocskos füstöt,és neveljük a csecsemőinket,gyerekeinket,...Hanem nyílván azok az emberek akik ott dolgoznak,vagy dolgozni szeretnének pár évig,de ők annyira elvakultak,hogy bele sem gondolnak abba,hogy akik itt élnek azok a több ezer tonna gumiabroncs égetéséből származó mérgező füstöt szívják majd,beleértve az ártatlan csecsemőket,babákat,gyerekeket.Akik azt akarják,hogy újrainduljon a cementgyár,azok nem tudom mit szólnának hozzá,ha a kertjükben ,házuk előtt csak egy hónapig,és csak naponta 100 darab gumiabroncsot égetnének el,és mennyire mondanák azt,hogy ez nem káros az egészségre.. |
Vendég |
#132 Re: Re: Re:2015-06-04 06:07Összegyűlt a világ minden részéről 2000 aláírás, ami vagy igyaz vagy nem. Most hosszbbítanak. Már várnak mindenkit aki rosszat mond egy most induló cégről. Régi fényképeket gyűjtenek. Kirugott részeg dolgozók fognak komoly történeteket elmondani Gyertek és árulkodjatok! Zsuzika mi vagy te III/III-as tartótiszt? Szánalmas!
|
Vendég |
#133 Re: Re: Re:2015-06-04 08:01Képzeld el a buta svájciakat! Egy gyerekgyilkosok. Ha, ide tudsz írni,akkor látogasd meg a svájci anyákat a következő helyeken: Zementwerk Untervaz, Zementwerk Eclépens, Jura Cement Wildegg, Zementwerk Siggenthal. Juracime SA , CornauX. Angol, német, osztrák gyárakról csak azért nem írok, mert tájékozatlanságod miatt megnyílna alattad a föld. Életedbe nem tanultál kémiai reakciókról. A kertvégi 17 fok Celsius, meg kemencei 1700 nem ugyanaz, de nem fárasztom magam. |
Vendég |
#134 Re: Re: Re:2015-06-04 08:11Javasolnám neked, hogy ne vidd a gyerekedet az utcára. A gépkocsik füstje cirka 0.5-1,5 méter között a leginkább rákkeltő. A katalizátor semmit nem ér. Csak akkor hatásos ,ha a gépjármű üzemmeleg. Sokan a WC-re is kocsival járnak. A dízel autók okozta koromtermelést (10-100mg/m3) az ország összes cementgyára nem tudja utolérni. Tudtad, hogy a baráthegyi kazán is termeli a dioxin-t és minden egyebet? Tudod mit tartalmaz a pelletjük? |
Vendég |
#135 Re: Re: Re: Re:2015-06-04 08:24Még attól is szánalmasabb! Többször olvastam az interneten a dorogi zöldekről. Különösen tetszenek a képriportjaik. Legutóbb egy veszélyes hulladék égetőműbe tettek látogatást. Tényszerű, szemléletformáló riportot adtak. Partneri együttműködés jegyében tevékenykednek. Szerintem a dorogi zöldek egy mádodperc törtrésze alatt közölnék Zsuzsikával; "Rendes csaj vagy, komposztálj inkább, ipari dolgokhoz xxxxxx xxxxx vagy!"
|
Vendég |
#136 Re: Re: Re:2015-06-04 09:04Nem! A legnagyobb gond,hogy " a hazai autósok évente 40 ezer tonnányi gumiabroncsot vásárolnak, amiből az következik, hogy minden évben nagyjából ugyanennyi autógumi-hulladék keletkezik. A felhalmozott, feldolgozásra váró mennyiséget 200-400 ezer tonnára becsülik. Ez a gumihegy minden esztendőben tovább nő." Tessenek eladni a használt abroncsokat Amerikának, Európának... vagy feldolgozni. Egyetlen egyet sem akar a négy hazai cementgyár elégetni. Ott a szén, ott a gáz, nem kell a termékdíj elenyésző hányada. |
Vendég |
#1372015-06-09 05:25Tárgyilagosan végigolvastam a hozzászólásokat. Maximálisan egyetértek a környezetvédőkkel. A cementgyár mellett kardoskodók agressszívan és szándékosan félrevezetően próbálják elhitetni az emberekkel, hogy mekkora szüksége van a hulladékkal égetett cementre. Ami persze állításuk szerint nem hulladék. Fontos, hogy a füstgázmosóról a közmeghalgatáson szó nem esett. Nem is fog mert az eredeti beruházást költségét kb 400 %-al dobná meg plusz a karbantartása. A karbantartás azért költséges mert a füstből olyan maró hatású vegyületeketek állnak össze ami szétmarja a füstgázmosót is. Ezt majd bolond lesz Kálmán "Úr" fenntartani. Létezik természetes ökonak mondható füstgázmosó is a cementgyár szempontjából. Ez az eső. Az emberek nem akarják a nyakukba kapni a savas esőt. Az újságabn volt egy nagyon frappáns megfogalmazás. Társadalmasítják a környezetszennyezést, a profitot meg zsebre rakják. Ezért lesz olcsó cement. |
Vendég |
#1382015-06-09 06:39Hogyan képzeli Kálmán Úr a misjkolci cementgyártást? Cemet valós ellőálloításának költsége - (levonva) a hulladékon szerzett bevétel - (levonva) a füstgázmosó megtakarításán spórolt öszeget = extraprofit Ezek után nem csoda, hogy a cement gyár mellet agresszíven hetet havat öszehordanak a név nélküli hozzászólók. |
Vendég |
#1392015-06-09 06:41Banánköztársaságunk kivételével, Európában az elmúlt 10 évben hol építettek cementgyárat egyszerű porzsákos levegőszűréssel? |
Vendég |
#1402015-06-09 06:56Mennyire van tele "pohár"Miskolcon a környzetszennyezéssel. Azt már tudjuk, hogy "pohár" bizonyos szennyezők esetében túlcsordulna ha a cementgyár beindúlna. Aki a cementgyár mellett kardoskodik, jelölje meg, hogy a beindulásért melyik környezet szennyezőt állítsuk le, hogy élhető maradjon Miskolc! Talán a gépjárműveket, a fűtést stb....? Ha számba kellene venni, hogy melyik üzem a legnagyobb környezetszennyező Miskolcon a cementgyár elöl lenne a listán. 1 létrehozott munkahelyre átlagosan itt a legnagyobb a környezettszennyezés. Az nem működik, hogy a nevezetes pohárra ráfogjuk, hogy még fér bele, hiszen a többi szennyező is belefért. Van egy határ. A cementgyárral ezt a határt még esetleges füstgázmosóval is átlépik! Füstgázmosó: soha nem fog megvalósulni, mert drága, költséges beruházás Kálmán úrnak
|
Vendég |
#1412015-06-09 07:03Tisztelt cementgyári alkalmazottak! Gondoljanak bele. Kapaszkodnak abba a munkahelybe amely Miskolcnak és Önnmaguknak a legnagyobb környezeti terhelést okozza. Valóban megéri? Hamarosan annyi munkahely lesz, hogy nem győzik felvenni az embereket 1000 Ha -on.
Meglehet, hogy rövid távon nyerni fog vele. Hosszútávon mindenképp mindenki veszít a tulajdonoson kívül. A gyár egy esetleges engedély után még akkor is "gyártani" fogja a beteg embereket, amikor gyermekeink már nagyszülők lesznek. Elgondolkodtak már azon, hogy nem Miskolcon találták fel a tiltakozást a cementgyárakkal szemben? Kérem nézzen utána szerte a világban! Mindenki tiltakozik ellene, ahol város közelébe építenének. Nézzék meg, hogy mennyire kapaszkodik a beruházó és feleslegesnek állítja be az Ön és a Miskolciak környezetének a védelmét! |
Vendég |
#1422015-06-09 07:16Cementgyár és cementgyár között is van lényeges különbség! Pl · A fűtőanyag (máshol gázzal megy, itt is azzal üzemelt, amíg ki nem találták a hulladékot) · A műszaki tartalom (új cementgyárnál a füstgázmosó alapfeltétel, Miskolcon ezt kihagynák, A füstgázmosó hulladék égetésnél alapfeltétel!!!!!!!!) · Az elégetni kíván mészkő anyaga (pl mészkő higanytartalma amiről Miskolcon tudni sem akarnak így azt nem is szűrik) · Legmodernebb technológia (Miskolcon az 1975-ös technológiát akarják bevezetni) · Védőtávolság nem véletlenül írják elő. Új cementgyár esetében településen belül engedélyt nem adnak ki. Miskolcot tekintve a cementgyártás leállt. A gyár újraindítása, olyan mintha új gyárat létesítenének. Ha jobban megnézik Kálmán úr mindenből a fapadosat választotta. Ez nem fogadható el.
|
Vendég |
#143 Re:2015-06-09 09:43Húúúúúúúúú! Mekkora marhaság. 1./ a cementgyáriak azt állítják, hogy 2003-10 között az üzemelő vonalon , a fűtőanyag 5-10%-át máshol már nem használható gumiabronccsal pótolták. Tették ezt azért ,mert gumi összetétele, fűtőértéke állandó, a gumiabroncs nagyon tiszta anyag. A „savas eső barát” égővel felszerelt kemencén , a fenti gumiabroncs mennyiség sncr-el kiegészülve, hozta a megengedett emissziót. 2./ A cementgyár nem veszélyes hulladékégető! Európában több évtizedes tapasztalat (mindenütt alternatív tüzelnek) van arról,hogy mi történik a kemencében,a hőcserélőben. Mit semlegesít 1000-1500 fokos mészkőpor áram. Mivel is kéntelenít a Mátravidéki Hőerőmű? A világ több száz cementgyára csak a hulladékok szűk körét és csekély mennyiségét használja másodlagos tüzelőanyagként. Nincs szükség füstgázmosóra, ahogy általában egy névnapi buli után sem szükséges a detox. Az újságban megjelent „frappáns” megfogalmazást inkább alávalónak neveznén, ugyanis sehol nem engednek cementgyárat üzemelni, másodtüzelés nélkül a fejlett világban. A termékdíj leginkább a gumibegyűjtő-letározó-szállító céget illeti, nem a szén helyet átlag 5%-ban gumiabroncsot használó cementgyárakat. Az internet Ön felé is szabad! |
Vendég |
#144 Re:2015-06-09 09:58Kérdezze meg Kálmán urat! Ha, engem kérdez: A gyár hitelből indul el. Európa, csak európai színvonalon üzemelő gyárnak ad "zöld kártyát". Európában nem tudok olyan cementgyárról, ahol ne vennék át a használt gumiabroncsot.(Gondolom, szénár- 20%= abroncsár. Mit tudom én! Nyomott ár lehet, mindenütt égetnek. Svájcban is a fűtőanyag 50-60% gumi,stb. Milyen extraprofitról beszél? Kálmán úr keni fel a gumiabroncsok futófelületeit a közutakra? Ő okozza a Búza tér PM10-ét? Nem az Ön abroncsából, féktárcsájából, kipufogójából származik a PM2,5?. Kálmán úr gátolja a gumi újrafelhasználását? Indítson egy vállalkozást műszaki gumipor előállításra, kedvére becsődölhet! ) |
Vendég |
#145 Re:2015-06-09 10:21Volt egy negyedszázadunk. Még a betonacélt is külföldről vettük. Cirka 10 éve üzemel az ózdi acélmű. Talán a 43. kísérletre elindul a diósgyőri acélmű. (autógyártás beszállító) Az import cement kiváltására elindulhat a cementgyár is. Mindhárom üzem környezetterhelése a megengedett alatti volt-van-lesz. Ha, Miskolcon 1000 autóval logisztikát játszok, de járműveim rendre környezetbarátok, akkor tehetem vagy nem tehetem? Álságos egy magatartás kitelepíteni minden ipart Kinába, aztán tüntetést szervezni ellenük. Álságos egy magatartás előállítani a biómasszát, elkobozni a csempészárút, aztán örjöngeni a veszélyes hulladékégető kapujában. Álságos egy magatartás a cementgyárt vádolni a gyár mögötti szeméthegy illatáért, évtizedeken keresztül. A füstgázmosó szükségtelen, szerepét átvette a ciklonok hőmegfutás védelme, az átalakított kondiciónáló torony, stb.stb. Ha, kell; majd előírja az EU. Csak a hazai és a környező eu-s országok szerinti elbírálás méltányos a miskolci gyárral szemben.
|
Vendég |
#146 Re:2015-06-09 10:33Számokat mondjom! Németországban x, Angliában y, Svájcban z, cementgyárban voltam és tanulmányoztam a másodtüzelést. Schwechat-nal leszállva mindig megcsodálom a határmenti Mannerdorfi (Répcekethely) cementgyár és falu közelségét. A gyár itt van! Senki nem épít itt zöldmezősen, barnamezősen, csak folytatni szeretné a termelést. Kedves Mézesmadzag! Biztos lesz sok munkahely Miskolcon, hiszen az európai cementgyárak közelében mindenütt gyerekek pusztulnak el. |
Vendég |
#147 Re:2015-06-09 10:40"Az elégetni kíván mészkő" Úristen! Feladom! A széndioxidom parciális nyomása... ..klikkelésre kényszerít |
Vendég |
#148 Re:2015-06-09 10:48Hát persze! A cseh cementgyár dioxinja, akármije.. az olyan,hogy megáll a falu a határán, a városba nem merészkedik. Amikor a lengyel gyerek készíti a cseh ubi salátát, akkor a cseh dioxin hazafiasan kiugrik a tálból, tiszteleg és azt mondja: " én a prágai belvárosi villa kandalójából jöttem" Hagyjuk a meséket! |
Vendég |
#149 Re:2015-06-09 10:57Sajnálom. Ön a saját autóját sem ismeri."Európában az elmúlt 10 évben" csak zsákos szűrőket építenek.Ha, sikerül majd katalizátoros, hőálló papírszűrőket kifejleszteni,akkor azt fognak építeni. |
Vendég |
#150 Re:2015-06-09 12:29Ekkora hülyeségeket. De azt mondják idiótákkal nem szabad vitatkozni. |
|
Taylor Swift elmaradt Bécsi Eras Tour koncertjét hozzuk Magyarországra!
A Budapesti Wesley Iskolák megmentésére, működésének engedélyezésére szülői és támogatói kezdeményezés
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
A Velencei-tó sukorói partszakaszának védelméért
1465 Létrehozva: 2024-09-29
Petíció a Maglódon, a 31-es út mellett tervezett Dél-koreai gyártóüzem és kereskedelmi központ létesítése ellen
450 Létrehozva: 2024-11-08
Az egyház a híveké és nem a politikusok játszótere: Balog Zoltánnak mennie kell.
1355 Létrehozva: 2024-03-21
Hozzanak létre állatrendőrséget, akik a hatósági kötelékek között végzik tevékenységüket. AKik fel vannak hatalmazva hatósági intézkedésekre, a jogszabályok betartatására.
133 Létrehozva: 2024-10-28
Élő testületi közvetítést Balmazújvároson!
166 Létrehozva: 2024-10-17
Támogatom, hogy Karcagon nyisson áruházat a Lidl!
110 Létrehozva: 2024-11-19
Buckai utak - Boglya utca közlekedésének fejlesztése
106 Létrehozva: 2024-10-20
Maradjon ingyenes a lakossági parkolás a XIII. kerületben!
95 Létrehozva: 2024-10-31
Keresztállítás Solymár-Kerekhegyen
89 Létrehozva: 2024-11-03
A 36 os busz mindkét irányban térjen be a Tesco áruházhoz!
352 Létrehozva: 2021-12-02
Ha Ön egyetért azzal, hogy Ponty Zoltán önkormányzati képviselő mondjon le, kérem írja alá.
85 Létrehozva: 2024-11-10
Támogatjuk a pomázi kutyafuttató megépítését
82 Létrehozva: 2024-11-02
Za mađarsku dramu - Narodno Pozorište / Népszinház Subotica
78 Létrehozva: 2024-11-15
Biztonságosabb gyalogosátkelőt a Gazdagréti út - Rétköz u. csomópontba
336 Létrehozva: 2024-10-16
ADJ REMÉNYT petíció a Duchenne izomdisztrófiával született gyermekekért
5064 Létrehozva: 2024-06-21
Adózás könnyítése
66 Létrehozva: 2024-09-19
Ingyenes kötelező ivartalanítás bevezetése és sintértelepi altatás tilalma
6700 Létrehozva: 2023-07-26
Devecser vasúti közlekedésének drasztikus járatritkítása elleni petíció!
62 Létrehozva: 2024-11-03
Drosztengedélyek maximalizálása
50 Létrehozva: 2024-09-19
AUTIZMUS DIAGNÓZISSAL RENDELKEZŐ GYERMEKEK, FIATALOK, FELNŐTTEK ELLÁTATLANSÁGA AZ ÁLLAMI SZFÉRÁBAN!
38 Létrehozva: 2024-11-12