Chemtrail (Vegyianyag sáv) - Magyarországi kormányzati vizsgálat

Quoted post

Troll Hunter Nr. 1.

#2167 Re:

2014-03-11 08:26

#2166: KissAdam -

Eszetek az sok van, csak nem gondolkodásra!... :D
Mínusz 40 Celsius fok körüli környezeti hőmérséklet szükséges a kondenzcsík létrejöttéhez. (-38 C alatti)
Ez mind az 1993-as US Air Force, mind az 1996-os NASA SUCCESS programból kiolvasható.
Könnyen leellenőrizhető, hogy milyen magasságokban van ilyen hőmérséklet, például ezen az egyetemi oldalon: http://weather.uwyo.edu/upperair/sounding.html
98%-ban 8000 (nyolcezer) méter felett van ilyen környezeti hőmérséklet. A -40 Celsius fok mellé túltelítettség is szükséges (Gyengébbek kedvéért: http://www.ng.hu/Tudomany/2013/06/csik_alaku_felho_az_egen).
A kondenzcsík azért nem maradhat állandóra vagy hosszú órákig az égen, mert keletkezéséhez bizonyos hőmérsékletkülönbségnek kell lennie a kondenzcsík csóvája és a környezet hőmérséklete között, ez az 1996-os NASA vizsgálatból egyértelműen kiderül. A másik, hogy a hajtóműből kiáramló részecskék a gravitációnál fogva a talaj felé mozognak, azaz lefelé hullanak, miután a turbulencia és egyéb levegőmozgási folyamatok lelassulnak, illetve leállnak. Tehát az előbb említett hőmérsékletkülönbség nem lehet állandó, főleg ha még légmozgás (pl. szél) is van abban a magasságban és a részecskék nem maradnak egy helyben a repülőgép mögött. Ezért van az, hogy a kondenzcsík keletkezése után vagy rá pár tíz percre hamar szétoszlik. Csak a legkedvezőbb (!) légköri körülmények között maradhat fenn néhány óráig az égen, kivételes esetben, ez is kiolvasható az 1996-os NASA vizsgálatból. Azt ugye senki sem gondolhatja komolyan, hogy 3-4000 méteres magasságokban folyamatosan a legkedvezőbb légköri feltételek vannak, bizonyos országok szinte teljes területén...
Az esős, párás időben a szárnyak által keltett párakicsapódást meg a sugárhajtású gépek gyors helyzetváltoztatásakor a szárnyvégeken, törzskiszögelléseken létrejövő (rövid idejű, ideiglenes) aerodinamikai kondenzcsíkokat meg felejtsük el, azokat nem a hajtómű működése okozza.
Egyébként chemtrail anyagot ki lehet engedni a repülőgépre szerelt tartályból, a szárnyakból és a hajtómű kiömlőnyílásán keresztül is. Mivel az alumínium-oxid és a bárium-titanát is fehér, por állagú, így a magasban elég nehéz megkülönböztetni, hogy kondenzcsík keletkezik vagy chemtrail-t enged ki a hajtómű.

Válaszok

Vegas

#2177 Re: Re:

2014-03-12 17:16:22

#2167: Troll Hunter Nr. 1. - Re:

"Azt ugye senki sem gondolhatja komolyan, hogy 3-4000 méteres magasságokban folyamatosan a legkedvezőbb légköri feltételek vannak, bizonyos országok szinte teljes területén..."

Te milyen 3-4000 méteres magasságról beszélsz?

"Egyébként chemtrail anyagot ki lehet engedni a repülőgépre szerelt tartályból, a szárnyakból és a hajtómű kiömlőnyílásán keresztül is."
Te mutass már egy polgári, menetrendszerinti utasokkal teli gépet, amin vannak ilyen tartályok!
A szárnyakban üzemanyag van, nem vegyszer. Bár az sem egészséges, ezt aláírom.
Hajtómű kiömlőnyílásából az égéstermék távozik, semmi más.

De amúgy minden csak feltételezés a részetekről. Minden bizonyíték közvetett.
Idióta Geotruth Igazföld (alias Madocsai András) állandóan azzal jön, hogy ő 95 mikrogram/liter aluminiumszintet mért esővízben. Mondom neki OK, de a határérték 200 (aki nem hiszi, utána lehet nézni).
Mindjárt elkezdett fuldokolni, hogy 0,5 a határérték, nem 200. Persze, ez olyan speciális "Madocsai-féle" határérték.
Na, amíg ilyen és hasonló HAMIS közvetett bizonyítékokat tesznek a Madocsai-Oberle félék a szemetek elé és ezeket el is fogadjátok, addig nektek sem a szomszédotok hülye...