Az emelt angolérettségi 3. részének felülvizsgálatáért

Quoted post

Papabear

#165 Re: Re: Re: Re:

2014-05-10 20:57

#157: Tigris - Re: Re: Re:

Aki nem volt ott és csak a netes file-t hallgatta annak a véleménye semmit sem jelent. Az enyém sem mert csak a lányom volt ott és tapogatózok mi történhetett... Az hogy ki mihez ért szintén semmit sem jelent mert a hibát kell behatárolni, összeszedni az infokat és ha minden megvan az be is határolja mi volt a gyökérok. Ennyi.

Válaszok

Tigris

#166 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-05-10 21:07:25

#165: Papabear - Re: Re: Re: Re:

Az infókat szeretnéd összeszedni, az okokat behatárolni, ugyanakkor amikor leírom, mint valaki, aki technikailag ért hozzá, hogy azokat a jelenségeket (torzulás, gyorsulás, stb.) amiket a diákok leírtak, jellemzően az audio (tehát nem számítógéppel, hanem audiokábellel és felvevővel-lejátszóval történő) másolás okozhatja, akkor ezeket elveted, mert ugye az nem számít, ki mihez ért. Ezt nem tudom máshogy értelmezni, mint hogy bizonyos okokat meg sem akarsz látni, és csak azt akarod hallani, hogy igen, igazad van, az OH a hibás és érvénytelenítsük a vizsgát.
Hasonlóképp nem az OH tehet arról sem, hogy nincs fülhallgatós labor egy olyan iskolában, ahol nem babra megy a játék, és emelt szintű vizsgáztatás folyik, vagy hogy áthallás van a termek között (miért kellett egymás melletti termekbe rakni a vizsgákat, ha eleve kritikus, hogy jól hallják a hanganyagot?), vagy hogy ahogy egy diák írta korábban: "előttem sétáltak,beszélgettek,sugdolóztak,csörögtek,csoszogtak". Az okokat keresem én is, és nem egyet találtunk már közösen. Te pedig görcsösen ragaszkodsz ahhoz az állásponthoz, hogy ezek együttesen sem okozhattak semmi komolyat, bezzeg a csúnya OH. Te kit áltatsz azzal, hogy keresed az okokat, amikor az orrod elé van téve egy csomó ok, és te meg sem látod ezeket?