Végveszélyben a Földrajz a (köz)oktatásban!
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Végveszélyben a Földrajz a (köz)oktatásban! petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#3262016-05-06 12:25érintett tanár 35 éve a pályán, a földrajz műveltség, kultúra része |
Vendég |
#3272016-05-06 20:09Mert eleg nagy butasag lenne ezt megszuntetni. Nezzuk csak amerikat. Fogalma sincsen a lakoinak,hogy europa hol van es mi fan terem, de mi legyunk mar kulonbbek es tajekozottabbak. |
Vendég |
#3282016-05-06 21:16Sokkal nagyobb alázatra, felkészültségre , tapasztalatra és szakmai kompetenciával rendelkező testületek véleményének figyelembevételére lenne szükség az oktatási rendszer módosí- tásához. A nagyképű, tapasztalatlan és hozzá nem értők erőszakossága felháborít, ezért írtam alá.A földrajz oktatására szűkség van. Barát József |
Vendég |
#3292016-05-07 13:02Az elmúlt 70 évem során szinte nem volt nap, amikor -- a legkülönfélébb összefüggésekben -- nem használtam földrajzi ismereteket. S, mindig eszembe jutott az az általános-, és középiskolai tanórai kép, ami valaha a forrása volt e tudásnak. |
Vendég |
#3302016-05-09 12:35Kedvelem a földrajztanárt, jó szakember, jó kolléga. |
lala |
#331 Re: Semmi sincs veszélyben!2016-05-09 18:44#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! Ez egy mediahekk, az origo is irt roluk. Irjak be a keresobe az egyesulet nevet. |
Vendég |
#3322016-05-10 09:08Döbbenetes a gyerekek tájékozatlansága a világban térbeli és gazdasági ismeretek tekintetében, ugyanakkor olyan részletekbe mennek a tantárgy keretein belül, aminek a mindennapi életben semmi hasznát nem veszik, és semmi nem köti őket hozzá, hacsak nem az lesz a választott hivatásuk. |
Vendég |
#3332016-05-10 14:37Mert nem szeretném, ha a jövő nemzedékeket megakadályozná Orbán kormánya a korszerů műveltség megszerzésében, hogy tudatlan analfabétaként félfeudális függésbe taszíthassa őket! |
Vendég |
#3342016-05-10 18:34Szeretném, ha gyermekeink, unokáink lehetőséget kapnának arra, hogy legalább nagyanyáik Kádár-kori szintjének megfelelő tájékozottsággal léphetnének ki a középiskolákból. |
Vendég |
#335 Re: Semmi sincs veszélyben!2016-05-12 01:51#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! Egres úr! nem tudom, hogy milyen iskolai fokozatokat ért el, de szomorú vagyok, hogy egy "csőlátó" előfordulhat a "Jövő generációja" fogalom környékén... |
Vendég |
#3362016-05-12 03:57Támogatom az ügyet. |
Vendég |
#3372016-05-12 06:21Milyen iskolai végzettsége van annak, aki a Földrajz oktatását megszüntetné? |
Vendég |
#3382016-05-12 07:25Fontosnak tarom hogy AZ iskolákban megmaradjon a Földrajz Oktatás! Nem kellene még jobban elbutitani a mostani fiatalokat!! |
Vendég |
#3392016-05-12 08:12Csak a buta embereknek az agyában fordulhatott elő, hogy meg kellene szüntetni a földrajzoktatást, mert a földrajz, egyáltalán a helyismeret annyira elengedhetetlen része az életünknek. Enélkül rengetegszer csak sötétben botorkálhatnánk. Vagy ezt akarják az esetenként csak középiskolát végzett brüsszeli "urak", hogy tudatlan robotokként csak dolgozzunk és bólogassunk a hülyébbnél hülyébb döntéseikre? Ez egy igen primitív ötlet, akárki találta ki, ilyen alapon milyen tárgy az, amit nem lehet megszüntetni?! Persze az angolon kívül, mert ugyebár az a jövő... |
Vendég |
#3402016-05-12 14:12Én is voltam diák.Azt a tudást,azt a sok rétű tudást még most is tudom.Ezért a mai diákoknak is joguk van hasonló,sok színű tudás megszerzéséhez. |
Vendég |
#3412016-05-13 01:08A tudatlanság nagy erény, mert könnyebb uralni a tudatlan embert. A földrajzi tájékozottság alapvető fontosságú, hogy a világ dolgaiban tájékozódhassunk - és ha kell, megfelelő döntésre jussunk. A földrajz - és természetesen a többi természettudományos tárgy - anyagának ismerete gondolkozásra késztet és ez az igazi emberi magatartás, nem pedig az, hogy a képernyőről dőlő minden szószt készpénznek elfogadva bólogatunk. |
KKG E.B. 10/B |
#342 Re: Semmi sincs veszélyben!2016-05-14 17:04#16: Egres Béla - JGE - Semmi sincs veszélyben! Tisztelt Egres Béla! Tizenhat éves vagyok, nagyon sajnálom, hogy nincs akkora érdeklődés ez iránt a tantárgy iránt, hogy fakultációs képzés induljon belőle az iskolámban. Nem tudom, hogy a nálam fiatalabb diákok milyen képzésben részesülnek, de én hetediktől kezdve tanulom a tantárgyat. Őszintén szólva az egész nagyon logikusan van felépítve, annak ellenére, hogy vannak benne számomra teljesen érdektelen részek (pl: természetföldrajz, csillagászat). Egyáltalán nem érdekelnek az éghajlati övek, a sem a bolygók rétegei, sem a Hold súlya sem az ehhez hasonló dolgok, de országokat viszonylag szerettem(/szerettem, mivel tizenegyedikben nem lesz földrajz) tanulni. Módszertanilag nagyon jól van felépítve, mert szinte nem is lehet másképp tanítani, minthogy az adott terület természeti adottságai ismertetése után ismertetjük az ország struktúráját és gazdaságát. A jobb tanárok tesznek bele egy kis történelmet, politikát, nem a nézetüket (!) (bár ez inkább a középiskolára jellemző) vagy elmondják az ezek közötti kapcsolatokat (annak ellenére, hogy egyértelműek (vagy annak kéne, hogy legyenek). És van ezek mellett a gazdaságtan és a pénzügytan amelyek a kedvenceim, ez a földrajz azon része amelyet a leginkább tudunk hasznosítani az életben. Ezek adnak egy kis esélyt adnak arra, hogy ki tudjunk igazodni a bankokon, hogy lássuk, hogy a reklámok nagy általánosságban semmilyen információt nem adnak az adott termékről. Személyes véleményem szerint a jó földrajzoktatás az utolsó bástyája annak, hogy bármennyire meg lehessen akadályozni, hogy a fogyasztói tásadalom törvényei embertömegeket vegyen rá egy új almástelefon piacra dobásának előestélyén az üzlet elé menjenek sátorozni. Kevés olyan hasznos tárgy van mint a földrajz. Ez az én személyes véleményem. És nagyon sajnálom, hogy egy félelit iskolában az osztálytársaim felén azt látom, hogy nem, hogy ezt a tényt nem ismerik fel, de ez már olyan szintre ment, hogy a tanárok többsége (nyilván nem csak a földrajztanárokra gondolok) már rég lemondott róluk, de annyira, hogy némelyik már a puskázásért sem szól. |
Vendég |
#3432016-05-15 05:13Egyébként én nem felejteném el azt sem, hogy olyan logisztikus, aki a földrajz ilyen-olyan oldalához nem ért, nem logisztikus. |
az, aki olvasta ezt a szennyet |
#344 #16 - te nyomorult fasiszta senki2016-05-15 05:33"A földrajzi ismeretek megszerzését az általános iskolai évek alatt kell megszerezni és nem a középiskolában!" ennél nyomorultabb elképzelést a hatalmas, egész életünkben talnulható, gyönyörű, izgalmas, érdekes, értékekkel és veszélyekkel teli világban nem nagyon vallhatsz a földrajzról. "Akik a szakképzést választják azoknak amúgy se lesz sok lehetőségük arra, hogy külföldre utazzanak és a földrajz órán tanult helyekre elutazzanak és ez így van jól!" a német szakmunkás kiváló munkája eredményeképpen mercedessel fog oda utazni, ahova európa környékén a kedve tartja, és ebben nem a magadfajta életellenes hulladékok nekik az életben betöltendő nyomorúságos helyéről szóló fasiszta agybeteg elképzelései fogják megakadályozni, te nyomorult "kocsmatöltelék szakmunkás tanuló" na, olyankor mi van, te nyomorult, amikor az a szakmunkás tanuló pl. növénynemesítő kertész, netalán éppen kertészmérnök lesz, meglehet éppen szándékosan választva szakiskolát, mert mondjuk hívő családi háttérből érkezve sem nem iszik, sem nem ostoba, de a gyakorlatban kíván tanulni, bár éppen nem elhülyülni? miképpen kívánnád egy ország mezőgazdasági termelését korszerűvé tenni a földrajzi ismeretek megtermékenyítő hatása nélkül? milyen alapon mersz egyáltalán ilyen gyökkettő erkölcsi és szellemi "magaslatról" egyáltalán megpróbálni beleszólni egy ilyen döntésbe? mi jogosít fel téged ilyen minősíthetetlen minősítgetésekre? miféle fasiszta csőcselék a te semmirekellő vesztes, bosszúszomjas, istentelen gyökér fajtád?.. lehet, hogy egy médiahekk az egész működésed, lehet hogy csak úgy próbálod elérni az ismertséget, hogy másokra akaszkodsz, lehet hogy pontosan az ellenkezőjét akarod elérni a nemtelen eszközökkel, lehet, hogy egyszerűen csak trollkodsz a saját szakálladra, még az is lehet, hogy megbízásra rontod a levegőt és kelted a zavart, de a magadfajta tevékenysége nem kívánatos, és nincs itt mit demokrácia álarca mögé bújni: a véleményed / performanszod szart ér, és a primér módon leírt "gondolataid" elmebetegekek. elég fontos lenne, hogy hülyék ilyen ügyben - se - szólhassanak hozzá. _n_y_o_m_o_r_u_l_t_ .. |
Vendég |
#3452016-05-16 20:23Földrajzi ismeretek nélkül nem tudjuk elhelyezni a történelmet, az irodalmi alkotásokat stb. hozzátartozik az általános műveltséghez és nagyon érdekes! |
Vendég |
#3462016-05-17 13:42Mert nem értek egyet a tananyagok önkényes változtatgatásával - egy átgondolt, megalapozott természettudományos tananyag kialakítása időszerű lenne, de az nem perci ötletelések alapján születik meg. |
Vendég |
#3472016-05-18 10:18Mert elegem van a lebutitási tervekből. Gondolkodó emberek helyett szervilis s..nyalókat akarnak nevelni. |
Vendég |
#3482016-05-19 19:00mert földrajz nélkül süket lennék! pl. hol vannak a Kanári szigetek? Földrajz tudása nélkül hogy mondod meg? De egy keservesebb példám is van. Hol van Doberdó?. |
Vendég |
#3492016-05-24 08:02Mert a földrajz a tágabb és szűkebb környezetünk megismerését adja, amely nélkül a jövendő generációk azt sem fogják tudni, hogy milyen környezetben és hogyan élnek. |
Vendég |
#3502016-06-04 13:16Parragh Lászlónak pár éve még a történelem valamint a magyar nyelv és irodalom oktatással volt gondja, most a természettudományos tárgyakkal gyűlt meg a baja. Miért nem mondja már ki végre, hogy olyan iskolát akar, ahol csak a szakmát oktatják? Ennyire kártékony embert ritkán látni. Levonhatná a következtetéseket, hogy ahányszor oktatásügyi témában megszólal, csak rombolni tud. Ideje lenne lemondania és eltűnni a történelem süllyesztőjében. Csináljon alternatív középiskolát magának, ahol csak a szakmát oktatják! Teremtse meg az új proletárvilágot, ahol nem kell vesződni mohácsi csatával, Petőfivel, a szén-dioxid képletével, a szív működésével vagy éppen az időzónákkal. Hogy kerülhetett ilyen ember ilyen magas pozícióba? |
|
Tiltakozás az isaszegi szénhidrogén kutatófúrás ellen
Taylor Swift elmaradt Bécsi Eras Tour koncertjét hozzuk Magyarországra!
Mentsük meg a Rómait az árvizektől
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
A száj- és körömfájás (FMD -magyarul RSzKF) jelenlegi diagnosztikai és válságkezelési gyakorlatának azonnali felülvizsgálata, életpárti alternatívák bevezetése érdekében.
3476 Létrehozva: 2025-04-02
Vonják vissza Vészabó Noémi amatőr, giccsfestő Munkácsy Mihály-díját
1828 Létrehozva: 2025-03-20
Egy gyermekes családok SZJA mentessége/Támogasson minket
2284 Létrehozva: 2025-03-04
Az állatok, a gazdák és a magyar vállalkozások védelmében – emberséges, etikus és független járványkezelést!
1180 Létrehozva: 2025-03-30
Segítő szakemberek kiállása az agresszív közbeszéd ellen
5851 Létrehozva: 2025-03-17
Mentsük meg a Rómait az árvizektől
1557 Létrehozva: 2025-03-05
Gyermekeink érdekében: Ne szervezzék át a XVI. kerületi óvodák csoportjait!
560 Létrehozva: 2025-03-27
ADJ REMÉNYT petíció a Duchenne izomdisztrófiával született gyermekekért
10675 Létrehozva: 2024-06-21
Magyar emberek kiállása az agresszív hazai közbeszéd ellen
1800 Létrehozva: 2025-03-18
Kiállok a Veres1 Színház mellett!!!
370 Létrehozva: 2025-04-13
Petíció az Isaszeg és Dány közötti 3102-es út felújításáért!
335 Létrehozva: 2025-04-17
Kiállunk Vészabó Noémi emberi méltósága és művészete mellett
210 Létrehozva: 2025-03-25
Tiltakozás az isaszegi szénhidrogén kutatófúrás ellen
145 Létrehozva: 2025-04-18
Állandó füst megszűntetése 2 iskola és 1 óvoda udvarán (az Endresz György u. 49.-ből)
107 Létrehozva: 2025-04-02
Maxim Imola úszásoktatásának engedélyezésére való kérelem
92 Létrehozva: 2025-04-15
Tiltakozás a Szolnok-Abony közé tervezett elektrolit gyár megépülése ellen!
1189 Létrehozva: 2025-03-09
Követeljük a fideszes bűnözők teljes körű elszámoltatását és büntetőjogi felelősségre vonását!
7821 Létrehozva: 2020-07-28
Mentsük meg a KRE-BTK képzéseit!
938 Létrehozva: 2025-03-03
Petíció a DSZC-s iskolák reggeli kezdési időpontjának módosításáért
69 Létrehozva: 2025-04-03
A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK ELLÁTATLANSÁGA AZ ÁLLAMI SZFÉRÁBAN!
4891 Létrehozva: 2023-04-02