Mentsük meg a természettudományokat a szakgimnáziumokban!
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Mentsük meg a természettudományokat a szakgimnáziumokban! petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#262016-04-23 12:19Biológia szakos általános iskolai tanár vagyok! Szörnyű... |
Vendég |
#272016-04-23 12:21Biológia tanárként nem értek egyet a javasolt változásokkal. |
Vendég |
#282016-04-23 12:45Mert fontosnak tartom, hogy művelt, széles látókörű diákok kerüljenek ki a középiskolákból, ehhez a természettudományi tantárgyak is hozzá tartoznak: földrajz, biológia, ........ |
Vendég |
#292016-04-23 13:17Elfogadhatatlan! |
Vendég |
#302016-04-23 13:40Ezt a dilettáns barkácsolást a kerettantervek körül azonnal meg kell szüntetni.Egy normális oktatáspolitikai koncepciót összeállítani, és felmenő rendszerben bevezetni.Széles társadalmi és szakmai konzultáció után. |
Vendég |
#312016-04-23 13:56Fontosnak tartom a természet tudományt és főleg az ezt tanító pedagógusokat !! |
Vendég |
#322016-04-23 14:57A világban való eligazodáshoz a természettudományok ismerete nélkülözhetetlen. A fenntartható fejlődéshez és a környezettudatos életmód kialakításához is! Matematika - fizika szakos tanár vagyok, látom naponta, hogy a gyerekek szívesen és érdeklődve vizsgálnák a világot, ha erre módjuk és lehetőségük lenne. El nem tudom képzelni azt az indokot, ami a természettudományos oktatás megnyomorítását magyarázhatná (Vagy a döntéshozónak nem voltak sikerei e téren? ....) |
Vendég |
#332016-04-23 15:14Helyesnek es nagyon fontosnak tartom a kezdemenyezest. Ne engedjuk meg jobban lebutitani a magyar nepet! |
Marian |