Ügyfélkapu változtatása rossz irányba történt


Vendég

#1

2016-07-05 10:41

Mert ėn is kõnyvelõ vagyok.

Vendég

#2

2016-07-05 11:13

Jó lenne, ha aki kitalálta ezt a rendszer végiggondolná, hogy ezt használni is kellene valahogy a VALÓSÁG-ban, és nem elméletben ideológiákat gyártani... Gőze sincs a való világhoz az illetőnek!!!!!

Vendég

#3

2016-07-05 11:20

A jó k. anyját annak/azoknak a köcsögöknek, akik ezt a képünkbe tolták! És ezt merik bürokráciacsökkentésnek nevezni!


Vendég

#4

2016-07-05 11:22

1) mert felháborít, hogy mindent állandóan megváltoztatnak
2) mert könyvelő cég vezetőjeként elont a sok e-mail, használhatatlan, kezelhetetlen!
3) tudni szeretném, hogy milyen hatást vált ki, ha nagyon sok aláirás összegyűlik.

Vendég

#5

2016-07-05 11:24

.....................

Bosszús
Vendég

#6

2016-07-05 11:32

Mert bosszant hogy az adminisztráció és a bürokrácia csökkentés jegyében minden csak még több lesz. Bosszant, hogy kezelhetetlen a rendszer, bosszant, hogy a sok levélszemét között elveszik a lényeg. Ha kiküldik. 


Vendég

#7

2016-07-05 11:33

A petíció céljával és tartalmával teljes mértékben egyetértek!
Szenvedő alany

#8

2016-07-05 11:36

Azt nem értem, hogy mitől költséghatékony, gyors és egyszerű, mert a bíróságra beadott doksikat ugyanúgy kinyomtatják, ha nagyobb a melléklet, mint 300 Mbite, akkor külső adathordozón kell bevinni vagy küldeni, amiről szintén kinyomtatják.

Miért kell nekem tudni arról, hogy Ők letöltötték, én letöltöttemm hogy Ők letöltötték? Eddig 3 üzenet jött, küldés, fogadás, lajstrom szám, ezt megfejelték további 4-el. MINEEEEKKKK???? A Webamailt lehet majd folyamatosan figyelgetni, nehogy megteljen, ha megtelik akkor archiváltatni és töröltetni. Egy beadványra jön 7 válasz a Perkapura és mivel ugyan ahhoz az e-mailhez van rendelve, így az e-mailben plána nem tudjuk elkülöníteni az értesítéseket. Ha szabadságra megy valaki és jön egy értesítés és nem tölti le, akkor 3 nap múlva jön egy éertesítés, hogy nem töltötte le, 5 nap múlva, meg, hogy meghiúsult a kézbesítés. Mi a f*sz van ebben az országban, mindenki kezd megkattanni. Ekkora bürokrácia talán még sosem volt, legallábbis mióta az eszemet tudom. Megfulladunk a "söralátét" méretű beadványoktól!

Th.Kata

#9

2016-07-05 11:40

Ez se nem egyszerű, se nem ügyfélbarát! Sok bába között elvész a gyerek.  Könyvelőirodaként 2 üzenetre van szükségünk a bevallás beadása után, visszaigazolásra és az elfogadó v. elutasító nyugtára. A többi legyen belső információja, annak aki kiváncsi rá nyitogassa, nézegesse, rendezgesse!


Vendég

#10

2016-07-05 11:40

Már így is tele van az ügyfélkapu felesleges íratok küldésével, csatlakozom az előttem szólókhoz.

Vendég

#11

2016-07-05 11:49

Az ügyfélkapu változtatás teljesen követhetetlen és értelmetlen! Csak az adminisztrációs terheket növeli értelmetlenül!!!
DÜHÖS

#12

2016-07-05 11:55

Mi könyvelők megértjük, hogy az informatikusoknak gőzük sincs arról, hogy mi mindennel jár a könyvelői munka, de pontosan ezért kellene eljutni végre odáig, hogy minden - a könyvelők és számviteli szakemberek munkáját érintő - változtatás előtt végezzenek egyeztetéseket az érdekképviseleti szervezeteinkkel...


Vendég

#13

2016-07-05 12:33

Időrabló, átgondolatlan. Ismét szórakoztatják az értelmiséget ötleteléseikkel.

Vendég

#14

2016-07-05 12:38

Egyébként ezekben az órákban az ANYK frissítésnél a következő üzenet:

"Túlterheltek a frissítés közzétételi szerverek, próbálkozzon később"


Vendég

#15

2016-07-05 14:16

Rengeteg pluszmunka, értelmetlen visszaigazolások. Az eddigi visszajelzések megfelelőek voltak, kár volt változtatni ezen.
Borisz36

#16 -

2016-07-05 15:51

Feljebb olvastam, hogy az informatikusok nem tudják mivel jár a számviteli szolgáltatás. Ez tény de a spam fogalmát ismerik. Ha ugyan arról a tevékenységről egynél több értesítés jön akkor az felesleges. A mostani könyvelőknek már a számítógéphez is magasabb fokon kell érteniük, így a másik oldaltól is elvárható, hogy emberi módon közelítsenek. Ez a változtatás nem hogy feleslges volt, hanem egyenes káros. Ezt tovább gondolva már felmerül a szándékosság elve is...


Vendég

#17

2016-07-05 17:07

Mert egyetértek a leírtakkal , valóban félő , hogy elsiklik a fontos információ ilyen mennyiségű dokumentum között.

Vendég

#18

2016-07-05 17:35

Mert eqrták, nem kicsit, nagyon!!

Vendég

#19

2016-07-05 19:10

Rengetek az üzenet, így a valóban fontos dolgok elvesznek. Célszerű lenne, ha típusunként elkülönülnének a bejövő üzeneteket.

Vendég

#20

2016-07-05 20:01

Mert zavaró az ügyfeleim,"zajongnak" sok felesleges idegeskedés mindkét oldalról,,,ügyfél...vállalkozó
DÜHÖS

#21 Re: -

2016-07-05 20:47

#16: Borisz36 - - 

 Kicsit részletesebbek kifejtené, hogy mit ért az alatt, hogy "felmerül a szándékosság elve is" ?

 


Vendég

#22

2016-07-06 06:15

Mert látható, hogy a változtatásokat nem gyakorlati szakemberek találták ki, ugyanis megnehezíti a munkánkat.

Vendég

#23

2016-07-06 09:14

mert ilyen képtelenséggel nem találkoztam a 45 éves pályafutásom alatt.

Vendég

#24 Re:

2016-07-06 16:57

#14: -  

 Ez egy frissítési hiba, nálunk is bejött, de csak az egyik gépen. 4 nap után hívtuk telefonon a technikai helpdesket, ők mondták, hogy frissítési hiba a 2.71-es verziónál. Nem a szerverek túlterheltek. A NAV oldaláról frissítsd be az ÁNYK-t, akkor működni fog. 

Mondjuk, erről pont küldhettek volna emailben üzenetet, mert magától valószínűleg senki nem fogja kitalálni, hogy egy kamu hibaüzenet miatt vár napokat a nyomtatványok és kitöltő program frissítésére.

 

 


Vendég

#25

2016-07-06 20:38

Mert kezelhetetlen a rendszer, az elfogadó nyugták csak este jönnek meg, így másnap lehet sakkozni, hogy melyik mihez tartozik.
Arról nem is beszélve, hogy hiába van beállítva, hogy ne küldjön mailt, mégis telerakja mindenki postafiókját kéretlenül, ami immár zaklatásnak minősül