Quaestor károsultak megmentéséért
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Quaestor károsultak megmentéséért petíció automatikusan generált fórumtémája
vendég |
#4551 Re: Re:2015-11-20 21:31Majdnem 9000 ember volt a 6 millio feletti tartományban. |
Vendég |
#45522015-11-20 21:38Akkor most, gyakorlatilag a 6 millió alattiak kikerülnek az új questor törvény hatálya alól, mert minket a BEVA kártalanított a beva törvény szerint. A probléma csak ott van, hogy lemondtunk a kötvényeinkről, vagy ezt is megsemmisítik? |
Vendég |
#45532015-11-20 21:58Az államtól is kérik a jogtalan hozam kamatának a visszafizetését, erre is tett javaslatot a független alkotmánybíróságunk?? |
Vendég |
#45542015-11-20 22:06A fiktív kötvények jogtalan hozamait követelem, ezek vitték csődbe a valós kötvényeimet, természetesen visszamenőleg 20 évre, ja az államtól is kérem a jogtalan kamatokat.
|
Vendég |
#4555 Re:2015-11-21 07:14 |
Vendég |
#45562015-11-21 11:10Amúgy tegyük fel a valós kötvényekért nem fizetnek. Akkor meg igazságosabb lenne a 30%-os önrész bukta (150 milliárd fiktív vs 70 milliárd valós kötvény) MINDEN károsultra egyenlő arányban. Mert ez a különböző kötvényekre különböző kártalanítási arány eléggé elfogadhatatlan, hisz mindenki egyforma feltételekkel fektetett be a cégbe - mindenféle, egy esetleges gond esetén majd "jobb" vagy "rosszabb" kötvénybesorolás ismerete NÉLKÜL. A végén meg a szerencse dönt, hogy kit 80, kit meg esetleg 0 % kártérítés illet meg... |
Vendég |
#4557 Re: Re:2015-11-21 11:34nem érted????? A hozam számítás és a fiktív nem fiktív kötvény megkülönbeztetés is felháborító. |
Vendég |
#4558 Re: Re:2015-11-21 13:30Hagy ugasson a kutya, csak mög ne harapjon. |
Vendég |
#4559 Re: Re: Re:2015-11-21 13:38Te csak nyugadtan háborogj, a kutyaugatás nem hallatszik az égig! Legjobb lenne, ha csatlakoznál a csipet-csapat hetenkénti performaszaihoz, ott kedevedre toporzékolhatsz, anyázhatsz). Tetszik, nem teszik neked, Ma.o. jogállam, az írott törvények uralkodnak. |
Vendég |
#4560 Re:2015-11-21 13:47Igen, a "valós" kötvények befizetései épp úgy eltűntek, mint a "fiktív" kőtvényeké... |
Vendég |
#45612015-11-21 15:05Ezt írtam a facebookra 1 órája! Ajánlom figyelmetekbe.
Kedves Quaesor Károsult Társaim! ITT MUTASSUK MEG, HOGY MÉG AZOKAT IS MOZGÓSÍTANI TUDJUK AKIKRŐL TUDJUK, HOGY KÁROSULTAK ÉS NEM MENTEK MÉG SOHA TÜNTETÉSRE. Debrecen - A debreceni károsultak képviselői Kósa Lajost és Rogán Antalt is várták pénteken, hiába.
haon.hu
|
Vendég |
#4562 Re:2015-11-21 16:29 A hitelezői választmány alakítása jó javaslat, egy kis lépést jelenthet a minnél kedvezőbb kártalanítás érdekében, ezért támogatom. No de hol van az ehhez szükséges aláíró ív? |
Vendég |
#45632015-11-21 19:14Én aláírom és apukám is, ő is károsult, de hol, hogyan lehet aláírni? |
Vendég |
#45642015-11-21 19:15Egyébként meg igen nagy probléma, hogycsak fb-n kommunikáltok,mert nagyon sok ember nincs fent fb-n és nem is akar. Másrészt nem baj, ha illetékesek is olvassák pl. ezt a fórumot is. |
Vendég |
#4565 Re:2015-11-21 20:58www.peticiok.com/nem_hagyjuk |
Vendég |
#4566 Re:2015-11-22 08:21És egyik-másik különösen jóindulatú.
Érdemes olvasgatni a portfolio.hu fórumait. - Elmeszelte az Alkotmánybíróság a Quaestor-törvényt! |
Ezt a hozzászólást a szerzője eltávolította (Részletek)
2015-11-22 09:03- Date of removal: 2015-11-22
- Eltávolítás oka:
4568 |
#4568 Re: Re: Re:2015-11-22 09:25Az is kérdés, mit szándékoznak tenni a NyESz és a TBSz számlákon lévő megtakarítások kamataival, amelyekre köztudottan csak befizetni lehetett, ha valaki nem akarta az illető számláját teljesen megszüntetni. Az itt elhelyezett összegekre miért ne járhatna valamiféle kamat, pl. banki alapkamat, vagy állampapír kamat. A csapból is azt folyt és folyik, hogy ilyen számlákon takarékoskodjunk hosszú távra, na meg is lett az eredménye. Sok éve takarékoskodtam NyESz-en és TBSz-en, ebből lett volna nyugdíjkiegészítésem, most minden odavan. Többször, többen is írtunk a felszámolónak, hogyan lehetne legalább a számlákat megmenteni, hiszen a számla az enyém, fizettem érte a fenntartási költséget, transzferálni lehetne, mi köze ennek a Q. csödjéhez?! Írtam e-mailt, levelet, válasz egyikre se érkezett. Bementem, a portán még arra se voltak hajlandók, hogy felszóljanak. Ez ugyanis meg van tiltva! Ugyanezt több sorstársunk is megtette, hasonló eredménnyel. Ebben nem csak az a felháborító, hogy mindez sérti az emberi, állampolgári méltóságot, de az is, hogy a felszámolót nyilván abból a vagyonból fizetik, ami mégiscsak a mi pénzünkből keletkezett. A kötvényekről, meg a felügyelet felelőségéről meg még annyit mondanék, hogy nekem a mai napig tulajdonomban van a Q. azon ismertetője, amelyik szerint egyes Q. kötvény kockázata kisebb, mondom kisebb mint egyes állampapíroké!!!!!!!!!! Annak idején az irodában rákérdeztem, hogy ezt komolyan gondolják-e, és hogy mit szólt ehhez a Felügyelet. A válasz az volt, hogy sosem emeltek ez ellen kifogást, pedig ezek az ismertetők minden irodában ott voltak, csak a vak nem vette észre őket. A felügyeleti ellenőrnek ezen sosem akadt meg ezen a szeme? Ki hiszi ezt el? Kiváncsi lennék, hogy egy független bírói eljárásban, hogyan értékelnék ezeket és a hasonló dokumentumokat, amelyekből van még egy néhány?! |
4569 |
#4569 Re: Re: Re: Re:2015-11-22 10:16
Még egy godolat a kamatok elvonásáról, bár erről itt már sokat írtak. Amennyiben nem fizetik ki a kamatokat, és a NAV nem fizeti vissza (nem tudom hova) a levont kamat adót, akkor az állam olyan haszonra tett szert, amihez mi adtuk a tőkét, és az állam a mi tőkénk révén jutott bevételhez, az általa felügyelt, de mégis törvénytelenül müködő Q. közremüködésével. Nem kell jogásznak lenni, hogy valaki ennek jogtalanságát és tisztességtelenségét belássa. Kell ezt kommentálni, hogy ez micsoda!!!!!
|
Vendég |
#4570 Hallgattasssék meg a másik fél is2015-11-22 10:25Hosszú, de igen-igen tanulságos, a jelenlévők számára is számos új infót tartalmazó bejegyzés az egyik FB fórumról. Szánti Marcsi 1. Ki, és milyen megfontolásból adott, ennek a 10 millió Ft-os jegyzett tőkével rendelkező Quaestor Hrurrira KFT-nek 2007-ben 50 millárd Forintnyi kötvény kibocsátásra engedélyt??? A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) hagyta jóvá 2007-ben a Quaestor Hrurira Kft, mint kibocsátó kötvényprogramjához kapcsolódó alaptájékoztató, illetve hirdetmény közzétételét. A Quaestor-csoport esetében a problémát azonban nem a legálisan kibocsátott kötvények okozták, hanem egy ezek melletti visszaélés-sorozat. Utóbbinál a befektető úgy tudta, hogy kötvényt vásárolt, de valójában nem kapott értékpapírt a pénzéért, csak hamis igazolásokat állítottak ki neki erről. Ennél tehát a pénzügyi rendszeren kívüli – a gyanú szerint – bűncselekmény-sorozatról van szó. 2. Idézek Öntől Március 10.-én, a Magyar Országgyűlés Gazdasági Bizottságának reggel 9 órakor kezdődő ülésén elmondott beszámolójából: „Azt gondolom, hogy így zárt ülés nélkül is azt elmondhatom, hogy a tegnapi napon indult meg az előrehozott célvizsgálat a Quaestor Befektetési Szolgáltató Részvénytársaságnál, és erős összefüggést látunk az esti bejelentés és a megindított célvizsgálat között. A Bizottság ülésén elhangzott tájékoztatás a Quaestor csoport befektetési szolgáltatási tevékenységet végző részvénytársaságánál, azaz a Quaestor Értékpapírkereskedelmi és Befektetési Zrt-nél feltárt visszaélés-gyanúról szólt. (Önök helyesen vették tehát észre, hogy az élőszóban elhangzó tájékoztatás leiratából egy „á” betű kimaradt.) 3. 2014. november 25-én a jegybank engedélyt adott arra, hogy a Quaestor Értékpapír-kereskedelmi és Befektetési Zrt. megvegye a Credigen Bank Zrt.-t. A határozatot ismét Ön írta alá, a Quaestor ezzel banki lincenszhez jutott. Egy ilyen engedély kiadását pedig egy vizsgálat előzi meg. Az MNB a bankvásárlás engedélyezési eljárása során – a hitelintézeti törvény4 126-134 § előírásai alapján a hitelintézetben való befolyásoló részesedés megszerzéséhez szükséges, s a jegybank nyilvános engedélyezési útmutatójában5 is rögzített előírások szerint – nem a vásárló (itt: QÉP) működését, hanem egyéb, a jogszabályban előírt feltételek meglétét köteles ellenőrizni. A befolyásoló részesedés megszerzésének engedélyezésére vonatkozó eljárásnak tehát nem része a tulajdonos tevékenységének (mely ez esetben éppen egy befektetési szolgáltatási tevékenységet végző vállalkozás) átfogó vizsgálata. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy ha az azóta feltárt visszaélésekről ekkor az MNB-nek tudomása lett volna, úgy az engedélyezés során azokat ne tisztázta volna, de a visszaélésekre vonatkozó gyanú ekkor még egyáltalán nem merült fel a társasággal kapcsolatosan. 4. Idén február elején, vagyis 1 hónappal a bedőlés előtt helyszíni vizsgálatot folytatott a jegybank a Quaestor brókercégénél, ott pedig „problémát nem találtak”, fogalmazott a kommunikációs vezető. A Quaestor Értékpapírkereskedelmi és Befektetési Zrt.-nél 2015. februárban az MNB nem tartott vizsgálatot, hamis tehát a QÉP volt kommunikációs vezetőjének nyilatkozata. 5. PSZÁF Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete 2013-ban tartott átfogó vizsgálatot a Quaestor brókercégénél és számos szabálytalanságot talált a működésében. A határozat szerint nem különítették el megfelelően az ügyfelek és a társaság vagyonát, adatszolgáltatási kötelezettségüket hiányosan látták el, és nem tartották be az ügyfelek tájékoztatására vonatkozó jogszabályokat sem. Határozatban figyelmeztették a Társaságot, hogy legkésőbb 2013. október 31. napjáig, illetőleg azt követően folyamatosan teljesítse a hiányosságokat amiket 2 oldalon keresztül soroltak. Érdekes módon bírságot sem szabtak ki a Quaestorra. Még ennél is érdekesebb az, hogy még mielőtt meg kellett volna felelnie a Quaestornak a határozatban foglaltaknak a PSZÁF 2013. október 1.-jével megszűnt, jogköreit a Magyar Nemzeti Bank vette át. Azt megelőzően, hogy az MNB feltárta a Quaestor Értékpapírkereskedelmi és Befektetési Zrt-nél a visszaéléseket, e társaságnál 2013-ban végzett utoljára átfogó prudenciális felügyeleti vizsgálatot a PSZÁF, ez azonban nem tárta fel a visszaéléseket. Ez a vizsgálat ugyanis azt állapította meg, hogy a társaságnál a pénz- és értékpapír fedezettség rendben van, azaz a társaság kezelésében megtalálható az ügyfelek részére kezelt pénz és értékpapír-állomány. Ez azonban nem felel meg a valóságnak, a vizsgálat lezárásakor már több, mint 135 milliárd forint fiktív állományt tartott nyilván a QÉP, csak a PSZÁF vizsgálata ezt nem volt képes feltárni. 6. Ön, mint az MNB alelnöke, nyilván tudja, hogy az 1994-es Lupis Brókerház összeomlásának eredménye az lett, hogy az magyar állam megtiltotta saját szervezeteinek, hogy a náluk lévő pénzeket magántulajdonú pénzügyi szolgáltatóknál fektessék be! Ezzel kapcsolatos kérdéseink a következők: Hogyan kerülhettek állami szervezetek, önkormányzatok által kezelt adófizetői pénzek a Quaestorhoz? Szeretnénk választ kapni arra, hogy a Külügyminisztérium alá tartozó Magyar Nemzeti Kereskedőház hogyan tudott 3,8 milliárd forint készpénzt felvenni a brókercég bedőlésének napján március 9.-én? Ön szerint mi okozta a Quaestor azonnali fizetésképtelenségét? A befektetési szolgáltatókról9 és a tőkepiacról10 rendelkező törvény, illetve a Quaestor Értékpapírkereskedelmi és Befektetési Zrt. üzletszabályzata nem zárja ki, hogy a lakossági befektetők mellett gazdasági társaságok vagy közintézmények is befektetési vállalkozások ügyfelei lehessenek. Az ezen intézményekre vonatkozó saját ágazati jogszabályok, belső szabályzatok véleményezésére ugyanakkor az MNB hatásköre nem terjed ki.
|
Vendég |
#45712015-11-22 12:10Még idén jöhet az új Quaestor-törvény - fórumHihetetlen hülyeségeket, egyrémeket írkálnak ide a rosszindulatú emberek. Ha valaki tud írni (be van regizve), akkor írjon, hogy a félreértéseket legalább eloszlassuk. Nem árt a tudatlan károgókkal ismertetni a helyzetet, mert még most is ilyet ír valaki (amikor tele van a net azza, hogy levonják a kamatokat): "A Questor esetében még az extra kamatokat is megkapják! Hiszen diszkont jegyeket árultak, a kártalanítás alapja pedig a névérték. Így még a teljesíthetetlen, csaló kamatígéret is teljesítve lesz. Persze a felelős és jogszerűen működő pénzügyi vállalkozások pénzéből. Egészen elképesztő"
|
Vendég |
#4572 Re: Hallgattasssék meg a másik fél is2015-11-22 12:11#4570: - Hallgattasssék meg a másik fél is Köszönjük és továbbra is kérjük, hogy minden fontos információt tegyetek be ide is, ezt olvassa a legtöbb károsult. Ne csak FB-n kommunikáljatok! |
Vendég |
#4573 Re: Hallgattasssék meg a másik fél is2015-11-22 12:31#4570: - Hallgattasssék meg a másik fél is Troll. Az összes bent lévő pénzem kérem vissza, az elmaradt kamatokkal együtt. |
Vendég |
#4574 Re: Hallgattasssék meg a másik fél is2015-11-22 12:32#4570: - Hallgattasssék meg a másik fél is Ezer sebből vérzik, nagyrészt terelés de helyenként igazság tartalommal, hogy mégse lógjon ki a lóláb. Csak egy kérdéskör: Mi van akkor a külügy utolsó (utáni) pillanatban kivett 3.8 milliárdjával ??? Miért kapott a kért állampapírok helyett kpt ? A kp- ből pont annyi hiányzik amennyit a külügyek átutaltak - ezért kellett a felszámolónak "homogén csoportot" képeznie. Viszont az értékpapírok hiánytalanul megvoltak? Nem tűnt fel senkinek ezek szerint a 3.8 milliárd értékű állampapír-többlet??? De lehetne még sorolni napestig . A blablából a lényeg hiányzik. Tipikus kormány kommunikáció: arra válaszol, amire akar és úgy ferdíti ahogy az érdeke megkívánja a csúsztatások igazolásához. |
Vendég |
#45752015-11-22 12:38Azért a másik fél "válaszaiból" 1 dolog bizton kiderül: nagyon jó munkahely a jegybank. Én a leírtak alapján így képzelem el az ott folyó "munkát" Ül a dolgozó az asztalnál, s jönnek a kötvénykibocsátási kérelmek... ránéz, igen formailag rendben van, pecsét ráüt, aláír, mehet is, ezzel is megvagyunk, eltelt a nap, ma is jó munkát végeztünk. Aztán esetenként ha valaki ÖNFELJELENTI saját cégét, hogy bajban van, VAGY valami más módon (pld miniszterelnöknek írt levél alapján) fülükbe jut egy két "forró" hír, akkor nekiállnak "dolgozni", megmozdul a "csapat". Ami azt jelenti, hogy 1 nap alatt feltárnak 150 milliárd hiányt itt, 90-et ott. Sebaj, így kell ezt. Igaz, majd 8 hónap után sem tudja SENKI - csak ők - hogy valójában mennyi is a valódi hiány, mióta alakult ez az ügy, stb, stb. De közben a munkájuk másik, NAGYON FONTOS része az, hogy a felelősséget hamar rátolják azokra a "hülyékre" akik 50 milliós tőkéjű cégnek hordták a 10 milliókat... magyarul a kommunikációs frontvonalon nagyon elemükben vannak, hisz minden módon elhárítanak minden felelősséget - felügyeleti cím, munkahely ide vagy oda - mindenért a kisember felel... nem is értem minek akkor ide felügyelet, ha minden a befektetőn múlik, mindenért ő a felelős. Talán akkor a dolgozók bérét ki kellene osztani a kisbefektetők közt, ha valós munka ugysincs ott bent. Hiszen nem zavarja, hogy az ellenőrzések hatására semmi sem történt, amit nekik kellett volna megnézni, hogy javították-e a hibákat, nem tűnt fel, hogy az 50 milliós cég (bár most így UTÓLAG már NEKIK is feltűnt, hogy 50 milliós a cég...) éves szinten bocsátja ki a 10-20 millárdos papírokat - legalábbis kérelmeket ad be rá, s meglepő módon mindig engedélyt kap, senki rá nem néz mire költ... De a baj kitörésekor 1 teljes nap alatt átlátják mi az ábra, s azt is, hogy a kisbefektető minden balhét el fog vinni - mert az amúgy busásan fizetett jegybanki felügyeletnek NINCS semmi dolga szerintük - a kibocsátási kérelmek aláfirkálásán MAJD az UTÓLAGOS okoskodáson kívül... Hát én azért ezt kissé másképpen látom, s gyanítom a PSZÁF, MNB sem csak arra van amit itt fentebb vázoltam. Akkor pedig itt valaki valamit nemigen akar kifejteni. Az pedig egyetlen szóban leírható: FELELŐSSÉG. |
|
Taylor Swift elmaradt Bécsi Eras Tour koncertjét hozzuk Magyarországra!
A Budapesti Wesley Iskolák megmentésére, működésének engedélyezésére szülői és támogatói kezdeményezés
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
Támogatom, hogy Karcagon nyisson áruházat a Lidl!
556 Létrehozva: 2024-11-19
Petíció a Maglódon, a 31-es út mellett tervezett Dél-koreai gyártóüzem és kereskedelmi központ létesítése ellen
457 Létrehozva: 2024-11-08
A Velencei-tó sukorói partszakaszának védelméért
1489 Létrehozva: 2024-09-29
Az egyház a híveké és nem a politikusok játszótere: Balog Zoltánnak mennie kell.
1357 Létrehozva: 2024-03-21
Hozzanak létre állatrendőrséget, akik a hatósági kötelékek között végzik tevékenységüket. AKik fel vannak hatalmazva hatósági intézkedésekre, a jogszabályok betartatására.
158 Létrehozva: 2024-10-28
Korcsolyapályát Egerben! 2024
139 Létrehozva: 2024-11-20
Maradjon ingyenes a lakossági parkolás a XIII. kerületben!
114 Létrehozva: 2024-10-31
Keresztállítás Solymár-Kerekhegyen
89 Létrehozva: 2024-11-03
Za mađarsku dramu - Narodno Pozorište / Népszinház Subotica
86 Létrehozva: 2024-11-15
Ha Ön egyetért azzal, hogy Ponty Zoltán önkormányzati képviselő mondjon le, kérem írja alá.
85 Létrehozva: 2024-11-10
Támogatjuk a pomázi kutyafuttató megépítését
82 Létrehozva: 2024-11-02
Devecser vasúti közlekedésének drasztikus járatritkítása elleni petíció!
62 Létrehozva: 2024-11-03
STOP! Módosítsák a Reabilitare infrastructură rutieră pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989 projektet!
52 Létrehozva: 2024-11-19
Ingyenes kötelező ivartalanítás bevezetése és sintértelepi altatás tilalma
6709 Létrehozva: 2023-07-26
Tiltakozzunk a csepel.hu-n közölt óvodaösszevonási tervezet ellen
45 Létrehozva: 2024-11-22
PETÍCIÓ MAGYARORSZÁG EGYIK ELSŐ VASÚTI SZÁRNYVONALÁNAK (BÉKÉS-MURONY) ÚJRANYITÁSÁÉRT
43 Létrehozva: 2024-11-21
AUTIZMUS DIAGNÓZISSAL RENDELKEZŐ GYERMEKEK, FIATALOK, FELNŐTTEK ELLÁTATLANSÁGA AZ ÁLLAMI SZFÉRÁBAN!
42 Létrehozva: 2024-11-12
Nem támogatom és szakmailag megalapozatlannak tartom a Bóbita óvoda és a Napsugár Óvoda összevonásának tervét
41 Létrehozva: 2024-11-23
Adózás könnyítése
66 Létrehozva: 2024-09-19
Csípőprotézis műtétek
38 Létrehozva: 2024-11-07