Quaestor károsultak megmentéséért
Kapcsolatfelvétel a petíció szerzőjével
Ez a(z) Quaestor károsultak megmentéséért petíció automatikusan generált fórumtémája
Vendég |
#4451 Re: Re:2015-11-18 17:31Ezek után, egy esetleges új törvényben igencsak nehéz lenne megindokolni, hogy miért maradjon ki a többi károsult csoport (BC, DRB, Hungária). Úgyhogy ezt az opciót kizártnak tartom. Egy esetleges új kártalanítási törvényben a quaestorosok semmivel sem lehetnek privilegizáltabb helyzetben, mint a többiek. Ez a diszkriminációs tilalom a kártalanítás összegét is megdobná alsó hangon szólva is min. 100-150 milliárddal, ami szintén perdöntő lehet a jövőbeni törvényalkotásnál. |
Vendég |
#4452 Re:2015-11-18 17:42Ez is csak egy politikai pamflet, nincs jelentősége. A kutya ugat, a karaván halad. A teljeskörű (és visszamenőleges) kártalanítás pedig jól hangzik, de agyrém. Ami pedig a politikusok pénzkimentését illeti, szintén csak egy olcsó propagandafogás. Tény, vagy legalábbis feltételezhető, de bizonyítani semmiképp sem lehet, hogy egyesek (akár még jobbikos politikusok is) bennfentes infók birtokában kimentették a pénzüKet. No de ki az a marha, aki ezt nyilvánosságra hozza? |
Vendég |
#4453 Re: Re: Re:2015-11-18 17:50Kizártnak tartom, hogy 100-150 milliárd lenne a BC károsultak, valamint a Hungáriások kára. Ha jól vettem ki a BC esetén talán 30 milliárd hiány van, a Hungáriánál még kevesebb. Egyébként okot lehetne találni egy mp alatt arra miért éppen a Q KÖTVÉNYESEK lettek "kiválasztva": ugyanis a kötvényesek betett pénze 200 valahány milliárd Ft az utolsó fillérig eltünt ezzel szemben a BC esetén nem 100%-os a káruk. Semelyik ügyben, semelyik pénzügyi konstrukciónál nem volt akkora kár mint Q kötvény esetén, ráadáasul itt a kötvények esetén mint írom 100%-os pénzeltünés van. A BC esetén a részvényeit aki visszakapta, annak a kára nulla. (állampapírok szintén nem buktak... kamu kötvényt meg nem árult a BC) A Q kötvényesek esetén akinek a kötvénye fiktív annak a kára 100%, a valós kötvény értéke pedig mivel nulla, így a a valós kötvényesek vesztesége is 100%. Ez nem igaz, hogy nem látható. Persze, kár ért mindhárom cégben sok-sok embert. Csak vázolom, hogy a károk nem egyformák - ilyen módon akár jogalapja is lehet(ne) miért éppen a Q KÖTVÉNYESEKKEL foglalkozott a kormány. Ráadásul a BEVA a BC esetén nem is szivózott, a Q esetén meg a valós kötvényesek, QPT ügyfelek, valamint a QFF kötvényesek egy fillért sem láttak "kártalanítás" gyanánt. Továbbmenve a Q részvényeseinek a részvényei mind megvannak... nem is értem ŐK miféle kárról - valódi kárt értek ezalatt - beszélnek (mert mindenhol ott vannak, s nagyobb a panaszuk mint a 0 Ft-ot kapó QPT-s ügyfeleké... holott árfolyamesést nem szenvedtek, maximum időben nem kapták meg a részvényeiket...) A másik, belekeverik ide a Buda Cash DRB bankcsoport veszteségeit is... azt az OBA 30 millióig megtérítette. Ugye nem akarnak még a 100e euró fölött is kártérítést ? Én tisztelem a Buda Cash károsultakat, de néha-néha úgy érzem, nekik mindegy mi történik, csak másnak ne legyen jó, ez az egy cél vezérli őket - ha rosszul látom akkor elnézést, de nagyon ez jön le. |
Vendég |
#4454 Re:2015-11-18 17:56
A BEVA igen, 30 millióra nő (azaz 100e euróra, tehát ez a 30 millió árfolyamfüggő), DE ránk az még nem kell, hogy vonatkozzon sőt... Lehet egy köztes megoldást csinálni, amit már vázoltam korábban 1, csökkenteni a plafont, így csökkenne a kifizetendő összeg (így akár az önrészes dolog is elkerülhető) vagy maradna ugyanannyi a kárösszeg de növelt károsult számmal. Akinek kevés, ott a birósági eljárás lehetősége. 10% körüli sikerdíjnál ott is lehet számolni veszteséggel. 2, önrészes dolog bevezetése (ez lenne kb 10%, s ezzel a "magas hozam" extrahasznot ki lehetne venni a dologból, sőt a 3-as pontot sem kellene akkor firtatni...) 3, hozamok kivétele a kártalanításból: ez egy veszélyes ügy, s jogilag eléggé kényes pont. Egyszerűen ez oda vezet(HET), hogy aki visszaforgatott pénzt az rosszul jár, hisz aki kivette az megkapta a magas hozamot, s most az megmarad neki - utólag már kétlem, hogy visszavennék - , aki nem vette ki, mert pld nem tudta, lásd TBSZ számla az meg rosszul jár. Megint inog a léc, ezzel akár diszkriminatívvá is válhat a dolog, könnyen újabb AB beadvány lehet belőle. Ebben az esetben az én meglátásom továbbra is az, hogy az UTOLSÓ szerződéskötés pillanata a mérvadó pénzügyileg (ahogy ezt az eredeti törvény, sőt a BEVA törvény is elfogadja, sőt a kártalanításnál figyelembe is vette) Nemigen hiszem, hogy egy MA bedölő cégnél Ádámig és Éváig vissza kell menni, s a legelső betett pénz a mérvadó az elszámolást tekintve, főleg nem ha közben volt új szerződéskötés... A jövőbeli kamatokat nem lehet kifizetni természetesen. Azt ugyanis senki sem mondhatja, hogy akkor (pld 2012-ben) már csődben volt a cég azaz a dölő cégből vette ki a magas hozamot az ember. Egy ilyen esetben a banki OBA kártalanítás is értelmetlen lenne, ha pld valaki ügyféllé válik 2010-ben egy bankban, betesz 1 milliót, majd évente kap 40000 kamatot, s a tőkével újra és újra leköti a kamatokat is, akkor egy 2015-ös bukta esetén nem a 2010-es állapot a mérvadó, hanem az UTOLSÓ szerződéskori pénzállapot, s nemigen hiszem, hogy eddig bárki is vizsgálta volna miből lett az utolsó állapot ilyen esetben. Más eset, ha valaki 2010-ben 5 éves szerződést köt, majd az 5 év alatt dől be a cég, s akkor valóban a 2010-es eredeti állapot a mérvadó. Nem is lehet ésszerű, hisz ha újra le is lett kötve, arról újabb szerződés született, akár egyik ablaknál kivetttem, másiknál betettem a pénzt. Megint más kérdés, hogy a jegybanki alapkamat mint irányadó kamat akár itt is alkalmazható lenne... Ráadásul akkor a jövőbeli befektetések esetén sem fektetne be ugyan oda senki egymás után, HA egy csőd esetén az első befizetés lenne a mérvadó s az évek során felgyűlt hozamok mind egy szálig elvesznének. 4, mondtam, ha akarja a kormány a kártalanítást, s jelenleg nincs keret rá ami akár el is fogadható, akkor bizonyos elfogadható kompromisszum lehet - nem mindenkinek, de önkéntes alapon lehetne választani - a részletekben történő kártalanítás. Vagy a kártérítés más pénzügyi termékké konvertálását - akár kedvezményekkel a KP-s "azonnali" kifizetésekhez képest. A kormány most adja el pld a földeket, biztos lenne akit esetleg ez is érdekelhetne, konverzió földre pld. |
Vendég |
#44552015-11-18 18:02Kérek mindenkit, hogy kommenteljen (ez is a harc egyik eszköze), hiszen félre vannak tájékoztatva az emberek. Mindenütt, minden cikknél írjatok kommenteket, amikor a hülyeségeket olvassátok: túl sok kamat, hozamvadászok, nem is volt beva tag, tudták, hogy nagyon kockázatos, tájékoztatták őket, miért az adófizetők fizessék a nyerészkedőket....stb. Írjatok ide kommenteket: www. origo.hu Egy ideig nem lesz több pénz a quaestorosoknak
Ordító hülyeségeket írnak az emberek!!!!! Ha már csak 1-2 embert el tudunk gondolkodtatni, megírni az igazat (nem igaz, hogy ordítóan magas volt a kamat, nem igaz, hogy tudtak az emberek a kockázatokról, sőt félrvezették őket, a PSZÁF figyelmeztette is a Q-t, az MNB hány vizsgálatot végzett, mégsem talált semmit.....stb.) már megéri!!!!! |
Vendég |
#44562015-11-18 18:51A plafon maradjon 30 milla, osszhangban a tervezett altalanos OBA garanciaval. Es igenis legyen onresz. |
CSALI TÖRVÉNY BEJÖTT ! |
#4457 Re: IGAZATOK VAN !2015-11-18 19:27ÁLLAMI SEGÉDLETTEL KIRABOLTAK A" JOBBAN TELJESÍTÉSÉRT" AB- A KORMÁNY AKARATÁT TELJESÍTETTE A 90-VEN %-OS KÁRTALANÍTÁS HELYETT. KELLER? MNBANK ? FELÜGYELETE NINCSENNEK FELLELŐSŐK ? NA MIÉRT ? |
ETETŐKOSÁR ÁB ? TŐRVÉNY? NÉPKÉPVISELET? |
#44582015-11-18 19:33BECSAPTAK ! CUNI AKORMÁNY DUMÁJA EBBEN AZ ÜGYBEN ! RABLÓK KÖLTIK A PÉNZUNKET ! |
Vendég |
#4459 Re:2015-11-18 20:06#4458: ETETŐKOSÁR ÁB ? TŐRVÉNY? NÉPKÉPVISELET? - Ha így ordítoztok, nem hallani, amit mondani akartok. |
Vendég |
#44602015-11-18 20:53Semmit nem tudunk, csak annyit, hogy mondhat,írhat, kommentelhet bárki, bárhol, bármit, tüntethet bárki bárhol, kártalanítani bennünket jogszabállyal csak a kormány tud. Se az ellenzék, sem a média, sem a bankok nincsenek ebben a helyzetben. A kormány módosíttathatja a jelenlegi törvényt az Országgűléssel vagy alkottathat egy másikat az AB kifogásait figyelembe véve. Ez pedig szándék kérdése. Ami vagy meg van vagy nincs. Bár nagy valószínűséggel megvan - már csak a presztízs miatt is- és valami megoldást ki fognak találni Na de egy normális jogszabály megalkotásához idő kell. Hamarosan úgyis kiderül hogy 1.Van-e szándék. 2. Amennyiben van szándék, milyen módon módosítják a meglévőt vagy alkotnak új törvényt, hogy az alkotmányos legyen? 3. Végre tudják-e hajtani? Ráadásul az AB még csak azt sem mondta, hogy nem alkotmányos- kellő indoklással- csak a Quaestor károsultak kártérítése, kártalanítása vagy a bankok bevonása a folyamatba, csak itt nem lehet aránytalan a tulajdonkorlátozás. pl a BEVA-ba is a többek között a bankok fizetnek be most és később is. |
Vendég |
#44612015-11-18 21:23Az lehetne a megoldás a KÁROSULTAK részéről, hogy azért össze lehetne szedni "ajánlatokat", hasznos "ötleteket" amiket nem kiabálva, de a kormány, képviselők elé le lehetne tenni, hogy miben tudnának a károsultak partnerek lenni. NEM KÖVETELŐDZÉSRE gondolok természetesen. De épeszű gondolatok, észérvek segíthetnek nekik is, hisz ha látják, hogy van ezen az oldalon (károsultak) IS bizonyos normális hozzáállás, nem mindenképpen követelődzni tudunk csak, akkor máshogy is állhatnának hozzánk és az ügyünkhöz. Sajnos nagyot csalódtam az ellenzékben, most már látszik, hogy a politikai haszonszerzésen kívül semmi másra nem akarnak/akartak minket és a bajunkat felhasználni. Semmi épkézláb ÖTLETÜK, semmi kézzel fogható segítséget nem adnak - gondolok itt jogsegély, tanácsok, stb. Nagy részük azt sem tudja miről beszél (DK, de néha a Jobbiknál is vannak "szagértők", stb, stb) mik a tények, csak dobálódznak számokkal, meg követelésekkel, amik még rontják a helyzetünket... Itt a lényeges dolog az, hogy probáljunk olyan, a károsultak nagy többsége számára elfogadható kompromisszumos elképzeléseket leírni, kitalálni, amik a 1, a realítás talaján maradnak 2, nem terhelik azonnal halálra a bankokat sem az államot (azaz ne az legyen az első "ajánlat", hogy holnap ide a pénzt, mindenestül, hozamostul, kártérítésestül, meg egyebek... lemondatni a kormányt meg nem a mi ügyünk fogja, még ha mind a 32000-en KOLDUSSÁ válunk akkor sem !!! Mellesleg ha lemondana, mi lenne ? Kárpótolna valaki ? Ugyan már...) 3, elfogadható akár az egész társadalom számára - megpróbálhatnánk elmondani, hogy hogyan, mi miatt is kerültünk a Q csapdába, elmagyarázhatnánk (nem üvöltve), hogy mekkorák voltak a hozamok - példákkal alátámasztva (más bankokkal összevetve), hogy nem extrém hozamok voltak (a tőzsdei, forex ügyeskedőkhöz képest legalábbis nem) Lehetne itt aprókat lépve haladni előre, s akkor talán egy fél éven - egy éven belül úgy ahogy sínen lehetnénk... |
vendég |
#4462 Re:2015-11-18 21:46Kedves Mindenki!
Varga Zs. András Úr különvéleményét például a Magyar Bankszövetség nem emlegeti fel, pedig a károsultakra nézve véleményem szerint igen kedvező.
|
Vendég |
#4463 Re:2015-11-19 07:22Nagyon-nagyon egyetértek! Össze kellene szedni józan, normális, épkézláb, racionális, megvalóstíható javaslatokat, és el kellene küldeni a kormánynak, OGY képviselőknek! Van pénzügyi, gazdasági szakember a károsultak között? Mert ő segíthetne. |
Vendég |
#4464 Re: Re:2015-11-19 07:24Igen, és dr. Varga Zs. Andráshoz csatlakozott dr. Szívós Mária alkotmánybíró is. |
Vendég |
#4465 Re:2015-11-19 07:27Így van. Az AB nem mondta azt, hogy baj van azzal, hogy csak a Q. károsultak voltak benne, csak nem lett jól megindokolva, hogy miért csak ők, és így ezzel az indokolással diszkrimatív a BC és egyéb károsultakkal szemben. Ha valaki jól elolvasta a határozatot, akkor ez van benne, de jogász ismerőseim is így értelmezték. Most, ezzel az indokolással diszkriminatív (ugyanis a tv. indokolását nézték meg az AB bírók, és abból NEM DERÜLT KI elég jól, hogy miért csak a Q.). Ha jobban meg lenne indokolva, hogy miért csak a Q. lett kiemelve, akkor azzal sem lenne baja az AB-nak! Így viszont mivel nincs elég jól megindokolva, diszkriminatív. Tehát még csak ez sem igaz, hogy ne lehetne csak a Q-ra a tv-t meghozni. Jogász ismerőseim (3) is ezt mondta, ha valaki értőn olvassa, akkor ez benne van. |
Vendég |
#44662015-11-19 07:41A törvényjavaslat indokolása azonban csupán a fiktív értékpapírok forgalmazására, illetve a károsultak nagy számára utal, e szempontok azonban korántsem csak a Quastor károsultakra vonatkoztathatók, így azok önmagukban a különbségtétel kellő súlyú indokainak nem tekinthetők. ... Ez a lényeg. Nem lett jól megindokolva. A 2 indok (fiktív ép, károsultak nagy száma) nem elegendő a megkülönböztetéshez. Ha jól meg lett volna indokolva, hogy miért speciális a helyzet, miért más, mint a többi befektetőé, akkor ezzel sem lett volna baja az AB-nak. Össze lett csapva az indokolása is. |
Vendég |
#44672015-11-19 07:43Rögtön ezután írja az AB: "Egyéb érveket pedig az indokolás nem tartalmaz."
Ez volt a baj. |
Vendég |
#44682015-11-19 07:50Azzal sem volt baja az AB-nak, hogy a BEVA tagok előlegeznek: Megáll a közérdek, mint indok (ez az első, és legfontosabb): az Alkotmánybíróság a fentiek szerint megállapíthatónak
tartotta, hogy a BEVA tagok tulajdonának a korlátozására közérdekből
került sor, ezt
követően azt kellett megvizsgálni, hogy a korlátozás arányossága megállapítható-e.
...
Az arányosság vizsgálata bukott csak el, mivel:
"
Nem rendelkezik azonban 1) a hozzájárulás éves mértékéről
(csupán arról, hogy milyen arányban kell azt elosztani a fizetésre kötelezettek között),
2) arról, hogy az előlegfizetés összesen hány alkalommal - hány éven keresztül –
rendelheti el az igazgatóság, illetve 3) a Tv. szabályaiból az sem derül ki, hogy
maximálisan mennyi időre kell rendelkezésre bocsátani az előleget."
...
Magyarul nem volt elég konkrét, elég tervezhető.
És még:
"A jogszabály továbbá előírja ugyan a visszafizetési kötelezettséget [Tv. 4. § (5) bekezdés], azonban az erről szóló döntést az alap igazgatóságának diszkrecionális döntési jogkörébe utalja, illetve Tv. megemlíti az adóból történő levonás lehetőségét mint végső megoldást, azonban e külön jogszabály még nem született meg."
...
Tehát ha ezeket javítja a jogalkotó, akkor azzal sincs baj, hogy a BEVA tagok előlegezik meg.
|
Vendég |
#44692015-11-19 07:55Dr. Balsai István:
Éppen ezért, eltérően a többségi határozat
álláspontjától, értelmezésem szerint az
ex gratia
jellegű juttatás tekintetében a Tv. 1.
§
-
a határozza meg az azonos, vagyis homogén csoportba tartozó (egymással
összehasonlítható helyzetben
lévő) jogalanyokat. Ebből következően, álláspontom
szerint a hátrányos megkülönböztetés tilalmára alapított, a juttatás személyi körének
bővítését célzó indítványok nem megalapozottak.
...
|
Vendég |
#44702015-11-19 07:59Dr. Dienes-Oehm Egon:"Véleményem szerint, ha elfogadjuk azt, hogy a jelen esetben olyan ex gratia jellegű megoldásról van szó, amely ráadásul részletesen indokolt közérdekből történik és a kárrendezésre sem a jelen ügyben, sem más hasonló esetben nem létezik alanyi jogosultság úgy - a Varga Zs. András alkotmánybíró különvéleményében foglalt állásponttal egyezően – leszögezhető: „a megkülönböztetés és annak ésszerű alapj kizárólag a Tv. hatálya alá tartozók tekintetében lett volna vizsgálható”.
|
Vendég |
#44712015-11-19 08:01dr. Juhász Imre alkotmánybíró szerint a BC indítványát érintettség hiánya miatt alapból el kellett volna utasítani:
Jelen ügyben a határozat III. részének 2.2.5. pontja
(Indokolás [52])
az indítványozó
magánszemélyek érintettségét illetően a következő
megállapítást tette: „Az
Alkotmánybíróság rámutat arra, hogy egy adott, valamely előnyt juttató jogszabály
személyi hatályával összefüggésben a hátrányos megkülönböztetés sérelmét az a
homogén csoportba tartozó jogalany is állíthatja, akire az adott jogsza
bály hatálya
csak közvetve terjed ki.
Megítélésem szerint ezzel a döntéssel az Alkotmánybíróság az Abtv. 26. § (2)
bekezdése szerinti alkotmányjogi panaszok esetében az absztrakt utólagos
normakontroll irányába mozdult el, ami az Alaptörvény 24. cikk
c)
és
e)
pontja szerinti
–
elkülönített
–
hatáskörökből semmiképpen sem vezethető le.
|
Vendég |
#44722015-11-19 08:05Dr Pokol Béla szintén nem támogatta a diszkriminációval kapcsolatos megállapításokat, azaz: Nem tudom támogatni a rendelkező rész 1.
pontjában a vizsgált Tv. 1. §-ának megsemmisítését...
Az 1. § megsemmisítése a határozatban ugyanis nem az
Alaptörvényen nyugszik,
hanem a korábbi alkotmánybírósági többség által létrehozott és abba „beleolvasott”
normatív formulán, az „
általános egyenlőségi jogon... Ehhez képest a jelen határozat -közetve a korábbi alkotmánybírói többség döntéseit - félresöpri az alaptörvényi rendelkezést, és e helyett a korábbi alkotmánybírósági határozatokra alapozva semmisíti a vizsgált Tv. 1.§-át.
A mindenkori országgyűlési többség tetszőleges különbségtételeket fogalmazhat
meg az új és új törvényeiben, míg azok az Alaptörvény által meghúzott kereteket,
jelen esetben a XV. cikk (2) bekezdésében felsorol
t tulajdonságok vonatkozásában az
alapvető jogok szempontjából nem sértik a diszkrimináció tilalmát. A
Quaestor
károsult
ak és a többi károsult csoport közötti különbségtétel nem sérti ezeket, így az
Alkotmánybíróság nem emelhet kifogást e személyi kör törv
ény általi privilegizált
kezelésével szemben.
|
Vendég |
#44732015-11-19 08:10Dr. Varga Zs. András: Nem értek egyet a határozat rendelkező részének 1 –3. pontjaival, következésképpen azok indokolásával sem.
Alkotmányos alapjog, sőt törvényben vagy más jogszabályban biztosított alanyi jog
hiányában, amikor a Tv. megalkotása nem volt kötelezettsége a jogalkotónak,
alaptörvény-ellenes diszkrimináció a Tv. által kedvezményezettek és más károsultak
között nem vethető fel, az fogalmilag kizárt. A megkülönböztetés és annak ésszerű
alapja tehát kizárólag a törvény hatálya alá tartozók tekintetében lett volna
vizsgálható, mivel számukra viszont éppen a Tv. biztosít alanyi jogot. A jogalkotó
mozgástere tehát ebben a tekintetben szinte korlátlan, végső soron kizárólag a
minden ésszerű alapot nélkülöző önkényes döntés - N.N. kap, X.Y. pedig személyében rejlő okra tekintettel nem kap kártalanítást – lenne alaptörvény-ellenes.
....
A Tv. javaslatának a határozatban idézett indokolása pedig a Quaestor károsultak és más befektetők közötti különbségtételnek ésszerű indokát adja.
|
Vendég |
#44742015-11-19 08:13Ehhez csatlakozott dr. Szívós Mária Ab bíró. Tehát 5 AB bíró (!!!) mondta azt, hogy nem diszkriminatív még ezzel az összecsaőpott indokolással sem, 1 AB bíró pedig azt mondta, hogy eleve nem is áll fenn a BC érintettsége, így vizsgálat nélkül el kellett volna utasítani. Az 6 ember. 14-en vannak. Nem sokon múlt, 1, azaz 1 AB bíró elég lett volna még, és akkor 7-7 arányban lettek volna. Ilyenkor döntésképtelenség van? Vagy mi van ebben az esetben? |
Vendég |
#4475 Re:2015-11-19 09:01Így lett volna, úgy lett volna 7-en - 7-en lettek volna. Ha el nem lopták volna. De nem úgy lett! Most ez a helyzet, ezt kell(ene) kezelni nem ötölni hatolni ötletelni és sopánkodni. Mindenesetre a legfontosabb- bármilyen törvény is születik -ha születik- egy előzetes alkotmányjogi normakontroll, hogy ne lehessen újabb beadványokkal az időt és az idegeket húzni ezzel tehermentesíteni az Alkotmány Bíróságot. |
|
Taylor Swift elmaradt Bécsi Eras Tour koncertjét hozzuk Magyarországra!
A Budapesti Wesley Iskolák megmentésére, működésének engedélyezésére szülői és támogatói kezdeményezés
Van valami, amit meg akar változtatni?
A változást sosem azok indítják el, akik csendben maradnak. A petíció szerzője kiállt mellette és cselekedett. Ön is ugyanezt fogja tenni? Indítson egy társadalmi mozgalmat egy petíció létrehozásával.
Kezdje el saját petíciójátTovábbi petíciók, amik érdekelhetik
Támogatom, hogy Karcagon nyisson áruházat a Lidl!
556 Létrehozva: 2024-11-19
Petíció a Maglódon, a 31-es út mellett tervezett Dél-koreai gyártóüzem és kereskedelmi központ létesítése ellen
457 Létrehozva: 2024-11-08
A Velencei-tó sukorói partszakaszának védelméért
1489 Létrehozva: 2024-09-29
Az egyház a híveké és nem a politikusok játszótere: Balog Zoltánnak mennie kell.
1357 Létrehozva: 2024-03-21
Hozzanak létre állatrendőrséget, akik a hatósági kötelékek között végzik tevékenységüket. AKik fel vannak hatalmazva hatósági intézkedésekre, a jogszabályok betartatására.
158 Létrehozva: 2024-10-28
Korcsolyapályát Egerben! 2024
139 Létrehozva: 2024-11-20
Maradjon ingyenes a lakossági parkolás a XIII. kerületben!
114 Létrehozva: 2024-10-31
Keresztállítás Solymár-Kerekhegyen
89 Létrehozva: 2024-11-03
Za mađarsku dramu - Narodno Pozorište / Népszinház Subotica
86 Létrehozva: 2024-11-15
Ha Ön egyetért azzal, hogy Ponty Zoltán önkormányzati képviselő mondjon le, kérem írja alá.
85 Létrehozva: 2024-11-10
Támogatjuk a pomázi kutyafuttató megépítését
82 Létrehozva: 2024-11-02
Devecser vasúti közlekedésének drasztikus járatritkítása elleni petíció!
62 Létrehozva: 2024-11-03
STOP! Módosítsák a Reabilitare infrastructură rutieră pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989 projektet!
52 Létrehozva: 2024-11-19
Ingyenes kötelező ivartalanítás bevezetése és sintértelepi altatás tilalma
6709 Létrehozva: 2023-07-26
Tiltakozzunk a csepel.hu-n közölt óvodaösszevonási tervezet ellen
45 Létrehozva: 2024-11-22
PETÍCIÓ MAGYARORSZÁG EGYIK ELSŐ VASÚTI SZÁRNYVONALÁNAK (BÉKÉS-MURONY) ÚJRANYITÁSÁÉRT
43 Létrehozva: 2024-11-21
AUTIZMUS DIAGNÓZISSAL RENDELKEZŐ GYERMEKEK, FIATALOK, FELNŐTTEK ELLÁTATLANSÁGA AZ ÁLLAMI SZFÉRÁBAN!
42 Létrehozva: 2024-11-12
Nem támogatom és szakmailag megalapozatlannak tartom a Bóbita óvoda és a Napsugár Óvoda összevonásának tervét
41 Létrehozva: 2024-11-23
Adózás könnyítése
66 Létrehozva: 2024-09-19
Csípőprotézis műtétek
38 Létrehozva: 2024-11-07